۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۵۹
کد خبر: 81765627
T T
۰ نفر
صدرنشيني بايرن‌مونيخ با پنجمين پيروزي متوالي در بوندس‌ليگا

تهران - ايرنا - تيم فوتبال بايرن مونيخ با برتري مقابل دارمشتات ضمن كسب پنجمين پيروزي متوالي خود در فصل جديد بوندس ليگاي آلمان، صدرنشين شد.

به گزارش ايرنا، در ادامه رقابت‌هاي هفته پنجم ليگ برتر فوتبال آلمان، ساعت 18 امروز (شنبه) به وقت تهران پنج ديدار برگزار شد.
وولفسبورگ و هرتابرلين در اين هفته به مصاف هم رفتند كه تيم وولفسبورگ با دو گل باس دوست در دقيقه 76 و 88 حريف خود را شكست داد.
در ديگر ديدار اين هفته، كلن با تك گل آنتوني مودسته در دقيقه 64 از سد مونش گلادباخ عبور كرد تا مونش گلادباخ پنجمين شكست متوالي خود را تجربه كند.
ديدار تيم‌هاي هامبورگ برابر فرانكفورت نيز با تساوي بدون گل پايان يافت و وردربرمن مقابل اينگول اشتاد با نتيجه يك بر صفر مغلوب شد. تك گل اين بازي را مورتيز هارتمن در دقيقه 90 به ثمر رساند.
بايرن مونيخ نيز كه تا پيش از اين هفته با 12 امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به دورتموند در رتبه دوم قرار داشت، به مصاف دارمشتات رفت و اين تيم را با نتيجه 3 بر صفر شكست داد و با 15 امتياز در صدر جدول قرار گرفت.
آرتور ويدال در دقيقه 20، كينگزلي كومان در دقيقه 62 و سباستين رود در دقيقه 63، گل‌هاي بايرن مونيخ را به ثمر رساندند.
در ادامه رقابت‌هاي هفته ششم، فردا (يكشنبه) سه ديدار برگزار مي‌شود كه اشتوتگارت با شالكه، بايرلوركوزن برابر دورتموند و هانوفر به مصاف آگزبورگ مي‌رود.
ورزشي(2)**9140**1379