۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81765176
T T
۰ نفر
272 هزار نفر ساعت آموزش مهارتي در صنايع اصفهان ارائه شد

اصفهان - ايرنا - رييس آموزش در صنايع اداره كل فني و حرفه اي استان اصفهان از ارائه آموزشي هاي مهارتي به ميزان بيش از 272 هزار و 727 نفر ساعت در صنايع استان در شش ماه امسال خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان،‌ ايرج توكلي افزود: اين آموزشها با هدف تأمين نيروي انساني ماهر و مورد نياز صنايع و بنگاههاي اقتصادي، از سوي مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستانهاي مختلف اين استان ارائه شده است.
وي اظهار كرد: فعاليت آموزشي در اين بخش در 90 حرفه مهارتي از قبيل تحليلگر بازارهاي بين المللي، ترخيص كار گمرك، كارور دستگاه هاي GPS در علوم كشاورزي و منابع طبيعي، اتوماسيون و كنترل سيستم هاي الكتريكي با نرم افزار، انواع جوشكاري، سيستم هيدروليك و انتقال قدرت بلدوزر در تمام سطوح مهارتي با رويكرد صنعتي، خدماتي و كشاورزي برگزار مي شود.
رييس آموزش در صنايع فني و حرفه اي استان اصفهان افزود: اين اداره كل آمادگي ارائه انواع آموزشهاي مهارتي مرتبط با صنايع براساس استانداردهاي بين المللي را دارد.
وي خاطرنشان كرد: شاغلان در صنايع پس از فراگيري آموزشهاي فني وحرفه اي و قبولي در آزمون پايان دوره، گواهينامه مهارتي مطابق با استاندارد جهاني دريافت خواهند كرد.
در استان اصفهان دو هزار و 106 آموزشگاه داراي مجوز هستند كه از اين تعداد يكهزار و 680 آموزشگاه در حوزه بانوان و 210 آموزشگاه در حوزه مردان و 216 آموزشگاه به صورت دو منظوره فعاليت آموزشي دارند.
/6994/ 6508