۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81765143
T T
۰ نفر

فرماندار جيرفت: ورزش جنوب كرمان نيازمند حمايت است

۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81765143
فرماندار جيرفت: ورزش جنوب كرمان نيازمند حمايت است

جيرفت - ايرنا - فرماندار جيرفت گفت: بخش ورزش جنوب كرمان نياز به حمايت همه جانبه مسوولان دارد تا پتانسيل ها و استعدادهاي بالقوه جوانان، بالفعل شود.

به گزارش ايرنا احمد اميني روش روز شنبه در نشست شوراي ورزش و جوانان شهرستان جيرفت كه با حضور مديركل ورزش و جوانان استان كرمان برگزار شد با اشاره به اهميت و جايگاه ورزش در شادابي يك جامعه افزود: تهديدهاي فراواني در جامعه امروزي براي جوانان وجود دارد كه پررنگ كردن ورزش در جامعه ضروري است.
وي با بيان اين كه بزرگترين و بهترين ظرفيت جنوب كرمان نيروي جوان و با استعداد آن است تصريح كرد: اين جوانان آينده منطقه را رقم مي زنند و بايد براي آنان برنامه ريزي كنيم.
وي گفت: وضعيت ورزش شمال استان نسبت به جنوب استان همواره بهتر است و به اين دليل است كه بخش خصوصي در ورزش ورود پيدا كرده است لذا نگاه مديران به سمت ورزش جنوب كرمان بايد دوچندان شود.
فرماندار جيرفت خاطرنشان كرد: در منطقه سعي كرده ايم نگاه ويژه به ورزش داشته باشيم و هيات هاي ورزشي را به كساني سپرديم كه بار مالي براي اداره ورزش و جوانان نداشته باشد و بيشتر از ظرفيت هاي بخش خصوصي در اين راستا بهره مند مي شويم.
وي توزيع اعتبارات ورزشي در گذشته را ناعادلانه دانست و گفت: بهره مندي شهرهاي استان از ظرفيت هايي مانند كارخانه ها براي رشد ورزش بايد متناسب با هم باشد زيرا در جنوب كرمان آنگونه كه بايد كارخانه و صنايعي وجود ندارد.
اميني روش ادامه داد: وضعيت فضاهاي ورزشي در جنوب كرمان نامناسب است و كمتر جايي را با اين وضعيت مي بينيم كه ورزشگاه تختي بعد از گذشت ده ها سال همچنان دچار نابساماني است.
وي به كسب رتبه هاي رشته هاي مختلف ورزشي در جنوب كرمان توسط جوانان اين منطقه اشاره كرد و گفت: اين موفقيت ها نشان از وجود استعدادهاي جوانان اين منطقه دارد و مستلزم فراهم كردن زيرساخت هاي لازم است.
مركز شهرستان جيرفت در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان است.
7438/3028