۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
کد خبر: 81759208
T T
۰ نفر
پیام تسلیت مسوولان به مناسبت درگذشت پدر فرمانده نیروی انتظامی

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، رییس سازمان پدافند غیرعامل و رییس سازمان بسیج مستضعفین روز دوشنبه در پیام های جداگانه، درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است: درگذشت پدر گرامیتان مرحوم «حاج مرتضی اشتری» موجب تاثر و تالم گردید، اینجانب این مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.
در پیام تسلیت سردار سرلشكر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری نیز تصریح شده است:‌ خبر در گذشت مرحوم حاج مرتضی اشتری، ابوی گرامیتان واصل و موجب تألم خاطر گردید.
«فقدان آن بسیجی عارف، شاعر اهل بیت(ع) و مومن كه پدری مهربان و با تقوی بود و عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(ع) خصوصا پیر غلامی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سپری كرد و عاقبت در ایام ذی القعده و در آستانه شهادت حضرت امام جواد(ع) جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت؛ ضایعه جبران ناپذیر است كه جزء با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.»
همچنین در پیام تسلیت سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل كشور آمده است: در سرزمینی كه شمیم خوش عطر سید وسالار شهیدان تا بیكران دل‌های عاشقان را پركرده است، گاه‌گاهی صدای لبیك باغبان‌های این گلستان به گوش می‌رسد، كه ندای حق را لبیك گفته و به سوی خدا می‌روند و با این رفتن داغی را بر دل‌های سوخته عاشقان می‌گذارند.
«درگذشت والد ماجد مرحوم حاج مرتضی اشتری كه عمری را در عشق به پیامبر و اهل بیت مكرم ایشان سپری نمود، خدمت جناب‌عالی و بستگان تسلیت عرض نموده برای آن پیر غلام اهل‌بیت علیهم‌السلام از خدواند متعال علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و طول عمر با عزت از پروردگار متعال خواهانم.»
سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در پیام تسلیت خود به سردار اشتری تصریح كرده است: درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج مرتضی اشتری موجب تاثر و تالم فراوان گردید. از خدا می خواهم این مداح خاندان اهل بیت(ع) را كه همواره در مسیر توسعه فرهنگ حسینی و حماسه عاشورایی گام برمی‌داشت با سید و سالار شهیدان محشور فرماید.
حاج مرتضی اشتری پدر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز گذشته(یكشنبه) در 81 سالگی چشم از جهان فروبست و پیكر وی امروز(دوشنبه) طی مراسمی در اصفهان تشییع و به خاك سپرده شد.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071
۰ نفر