۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81756913
T T
۰ نفر
برگزاري ششمين نمايشگاه بين المللي مادر نوزاد و كودك با حضور 10ها شركت

تهران - ايرنا - ششمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك 23 تا 26 شهريورماه سالجاري در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، توجه ويژه به مسائل مختلف رفاهي، درماني و بهداشتي مادران، نوزادان و كودكان، رقابت بين توليدكنندگان و عرضه كنندگان كالاها و خدمات در اين حوزه، بازاريابي و بازارسازي، توجه به توليدات داخلي و تبادل تجربيات بين توليدكنندگان و عرضه كنندگان خدمات داخلي و خارجي اين حوزه مهمترين اهداف برگزاري 'ششمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك' است.
در اين نمايشگاه دهها شركت و واحد توليدي ارائه دهنده كالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، كودكان و نوزادان؛ گردهم مي آيند و نوين ترين دستاورد هاي خود را عرضه مي كنند.
در ششمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك، شركت ها و نمايندگي هائي از كشورهاي مختلف از جمله آلمان، تركيه، چين، ايتاليا، ژاپن، اسپانيا، امارات و انگلستان حضور خواهند داشت.
همچنين دراين نمايشگاه مادران مي توانند هرآنچه كه بايد از قبل و بعد از تولد فرزندشان بدانند تا تمام خدمات مختلف آموزشي و بهداشتي گرفته تا انواع كالاها و صنايع مختلف نوزاد و كودك ارائه مي شود و در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد.
همچنين قرار است در حاشيه اين نمايشگاه؛ كارگاه هاي آموزشي مختلفي از جمله غربالگري رايگان بينايي سنجي، روشهاي كاهش استرس بارداري، روانشناسي مادر و كودك، تست رايگان هوش، روشهاي استعداد يابي كودكان و كارگاه هاي تربيتي نوزاد وكودك و در فضايي بالغ بر 6000 مترمربع برگزار خواهد شد.
در اين نمايشگاه، كالاها و وسايل كامل سيسموني، مبلمان اتاق خواب نوزاد و كودك و وسايل خواب بچه، خدمات مختلف مراكز پزشكي و درماني مادر، نوزاد و كودك و تجهيزات مربوطه، لوازم بهداشتي و درماني وشوينده ها، مراكز مربوط به آموزش دوران بارداري، زايمان و تنظيم خانواده، مكمل هاي غذايي، پوشاك مادر، نوزاد و كودك(مربوط به دوران بارداري)، كالسكه و تمامي وسايل مرتبط به حمل و حفظ ايمني نوزاد و كودك، نشريات، كتاب ها و تمامي خدمات اطلاعاتي مربوط به مادران و كودكان، شركت هاي خدماتي مربوط به نگهداري و پرستاري از كودك و نوزاد، مهدكودك ها و مراكز آموزشي مربوط به كودكان، لوازم خانگي مربوط به نوزاد و كودك، وسايل فانتزي و تزئيني مربوط به مهماني ها و جشن كودكان، وسايل ورزشي، تفريحي و پاركي، سازمانهاي غيردولتي حامي مادر و كودك، انواع اسباب بازي(اسباب بازي هاي نرم و عروسك، اسباب بازي هاي كنترلي و ماشيني، اسباب بازي هاي آموزشي، خلاقانه و سرگرمي ها، بازي هاي رايانه اي) ارائه و در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت.
در اين نمايشگاه همچنين گروه هاي مردم نهاد همچون (NGO) ها و سازمانهاي غيردولتي حامي مادرو كودك، مهدكودك ها و مراكز آموزشي مربوط به كودكان، شركتهاي خدماتي مربوط به نگهداري و پرستاري از كودك و نوزاد و نشريات، كتاب ها و تمامي خدمات اطلاعاتي مادران و كودكان نيز حضور خواهند داشت.
برپائي غرفه هاي ويژه براي معاينه رايگان كودكان و نوزادگان، معاينه جسمي، بينائي سنجي و چشم پزشكي، تست هوش و ديگر مسائل مربوط به سلامتي كودكان و نوزادان؛ از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه بين المللي است.
ششمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك از 23 تا 26 شهريور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقمندان خواهد بود.
اقتصام(1)9186**1558