۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81755908
T T
۰ نفر
تيمهاي فرش آراي مشهد و ملي حفاري اهواز به تساوي رضايت دادند

مشهد-ايرنا- تيمهاي فرش آراي مشهد و ملي حفاري اهواز عصر جمعه در ادامه رقابتهاي ليگ برتر فوتسال كشور به تساوي سه بر سه رضايت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا در اين ديدار كه در راستاي هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر فوتسال باشگاههاي كشور در سالن شهيد بهشتي مشهد برگزار شد، علي اسعدي، سعيد سروري و شهرام شريف زاده در دقايق 23 و 37 براي تيم فرش آراي مشهد و حسين فهيمي، عليرضا رفيعي پور و شهاب طالبي در دقيقه هاي 10، 19 و 38 براي تيم ملي حفاري گل زني كردند.
داوري اين ديدار را محمد غفاري نژاد بر عهده داشت و اميد مصداقي ، محمدرضا ذاكري و ايمان باستان وي را در اين قضاوت ياري مي دادند و عباس رنجي عهده دار نظارت بر داوري بود.
تيم ملي حفاري در نيمه نخست بازي به مراتب بهتري نسبت به ميزبان خود تيم فرش آرا از خود به نمايش گذاشت و چند مرتبه دروازه حريف خود را تحت فشار قرار داد به طوري كه در نهايت توانست اين نيمه را با نتيجه دو بر صفر به سود خود به پايان ببرد.
در نيمه دوم تيم فرش آراي مشهد هم كه گويي براي جبران باخت نيمه نخست به ميدان آمده بود، بازي تماشايي و به مراتب بهتري از خود به نمايش گذاشت به طوري كه در همان دقايق نيمه دوم توانست توسط سعيد سروري دروازه ميهمان خود باز كند.
به دنبال آن تيم فرش آرا در فاصله كمتر از يك دقيقه و در دقيقه 37 دروازه تيم حريف خود را براي بار دوم و سوم باز كرد.
در شرايطي كه تيم فرش آرا تا حدود دو دقيقه تا پايان بازي سه بر دو از حريف خود جلو بود تيم ملي حفاري اهواز توانست دروازه اين تيم را باز كند و كار را به تساوي بكشاند.
تيم‌ فرش آراي مشهد در هفته هشتم ليگ برتر فوتسال در تبريز به تساوي پنج بر پنج در مقابل تيم دبيري اين شهر دست يافته و تيم ملي حفاري اهواز هم چهار بر چهار در مقابل تيم تاسيسات دريايي تهران رضايت داده بود.
تيم فرش آراي مشهد در هفته دهم در كرج به مصاف تيم مقاومت البرز مي رود و تيم ملي حفاري اهواز با تيم دبيري تبريز ديدار خواهد داشت.ك/2
2095/1211