۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
کد خبر: 81755646
T T
۰ نفر
خوش بين بودن به طرف آمريكايي ساده لوحي است

سميرم، اصفهان- ايرنا- امام جمعه سميرم تاكيد كرد: خوشبيني و ذوق زدگي نسبت به اينكه آمريكا تغيير كند و بهتر شود ساده لوحي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسين رجايي پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سميرم با اشاره به ديدار اخير رهبر انقلاب با اقشار مختلف مردم اظهار كرد: يكي از دغدغه هاي ايشان كه در اين ديدار مطرح شد نگراني از نفوذ آمريكايي ها بعد از توافق احتمالي است.
وي خاطر نشان كرد: آمريكا طراح نقشه ها و توطئه هاي زيادي است و آگاهي و بصيرت در برابر هجمه وسيع تبليغاتي و تداركاتي شوم اين دشمن يك ضرورت انكار ناپذير و لازم است.
به گفته خطيب جمعه سميرم، نكته مهم ديگري كه رهبري عزيز به آن اشاره داشتند بي تفاوتي به ارزشها و توانمندي هاي داخلي است كه بايد به آن توجه شود.
وي با بيان اينكه بزرگ شمردن و اهميت دادن به آمريكا خطر بزرگي است اضافه كرد: امام راحل اين بزرگي و هيمنه پوشالي را طبل توخالي مي دانستند و مي فرمودند آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
حجت الاسلام رجايي پور افزود: يكي ديگر از سخنان مهم ايشان درباره بي بصيرتي مسوولان و غفلت آنها بود كه اين مسئله با توجه به تلاش دشمن براي نفوذ در بازار كشورمان يك هشدار جدي است.
امام جمعه سميرم با تاكيد بر مهم و استصوابي بودن نظارت شوراي نگهبان خاطر نشان كرد: اين شورا نگهبان صديق انتخابات و نظام اسلامي در برهه هاي حساس تاريخي بوده و خواهد بود.
وي از مسوولان دولتي و ساير دستگاه ها خواست اقتصاد مقاومتي را با جديت تمام دنبال كنند و به دنبال راهكارهايي براي حل مشكلاتي مانند اشتغال و ازدواج جوانان باشند.
7147/ 6022