۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰:۱۰
کد خبر: 81755361
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان: چيزي از دست نداده ايم

آبادان-ايرنا- سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوي خانگي برابر ماشين سازي تبريز گفت: تماشاگران حق دارند نگران تيم شوند اما اين تيم هنوز چيزي را از دست نداده است.

به گزارش ايرنا كارلوس مانوئل عصر پنجشنبه در نشست خبري بعد از بازي تيم هاي نفت آبادان و ماشين سازي تبريز افزود: امروز يكي از بهترين بازي هاي خود را برابر تيم ماشين سازي تبريز ارائه داديم اما نتيجه رضايت بخش نبود.
وي اظهار داشت: تيم ماشين سازي با تجمع در زمين خود روي به بازي بسته آورده بود و كار ما براي پيروزي سخت شد.
سرمربي تيم صنعت نفت آبادان گفت: ما تلاش داشتيم بازي را روي زمين اداره كنيم و با استفاده از بازيكنان كناري بدنبال رسيدن به گل بوديم.
مانوئل در خصوص اعتراضات هواداران آباداني افزود: هواداران انتظار پيروزي تيم را داشتند و اين اعتراضات كاملا حق آنهاست اما تيم نفت چيزي را از دست نداده است.
وي تصريح كرد: صنعت نفت يك تيم كاملا حرفه اي است و با ادامه ليگ براي صعود به ليگ برتر تلاش خواهد كرد.
نادر دست نشان سرمربي تيم ماشين سازي تبريز نيز در اين نشست خبري گفت: نتيجه همان چيزي شد كه ما خواهانش بوديم و با دست پر آبادان را ترك كرديم.
وي اظهار داشت: تك تك بازيكنان تيم صنعت نفت را آناليز كرده بوديم و از نقاط ضعف اين تيم بخوبي استفاده كرديم.
دست نشان افزود: ما روي يك ضربه ايستگاهي گل را دريافت كرديم اما در نيمه دوم با روي آوردن به بازي تهاجمي سعي در جبران آن داشتيم.
وي تصريح كرد: داور امروز مي توانست در دو صحنه براي ما پنالتي بگيرد اما در تصميماتش اشتباه كرد و دو فرصت گلزني را از ما گرفت.
سرمربي تيم ماشين سازي تبريز با ابراز تعجب از خالي بودن ورزشگاه تختي آبادان گفت: تماشاگران آباداني سرمايه اصلي تيم صنعت نفت هستند و هر تيم با دلهره در اين ورزشگاه به ميدان مي رود اما در تعجبم چطور در چند بازي اخير اين ورزشگاه خالي از تماشاگر است.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته پنجم رقابت هاي ليگ دسته اول كشور برابر ميهمانش ماشين سازي تبريز به تساوي يك بر يك دست يافت و با هفت امتياز در رده شم جدول رده بندي اين مسابقات قرار گرفت.
7104/6125/6064