۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۲۹
کد خبر: 81746879
T T
۰ نفر
عمان صدرنشين گروه دي شد /ايران در رده سوم

تهران - ايرنا - تيم ملي فوتبال عمان با برتري پرگل مقابل تركمنستان به صدر جدول رده بندي گروه دي(D) مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 و جام ملت هاي آسيا 2019 صعود كرد و بالاتر از تيم ملي ايران قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، تيم ملي فوتبال عمان پنجشنبه شب در مسقط ميزبان تركمنستان بود كه به برتري 3 بر يك رسيد تا صدرنشين گروه دي شود.
ابراهيم صالح، مكان ساپاروف(گل به خودي) و عماد الحسني براي عمان در اين ديدار گلزني كردند. اماننف در دقيقه 84 تنها گلزن تركمنستان بود.
عمان كه در ديدار نخست خود نيز با نتيجه 2 بر يك هند را شكست داده بود با كسب برتري مقابل تركمنستان با 6 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به گوام در صدرجدول ايستاد.
گوام با 3 بازي و 6 امتياز دوم است و ايران با 2 بازي و 4 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.
در گروه دي، تركمنستان يك امتياز اندوخته است و هند امتيازي ندارد.
همچنين امروز از همين گروه تيم ملي ايران با 6 گل گوام را در ورزشگاه آزادي شكست داد.
همچنين از گروه اف تيم ملي عراق كه در ورزشگاه دستگردي تهران ميزبان چين تايپه بود، با ارائه نمايشي مناسب به پيروزي 5 بر يك دست يافت.
از گروه سي نيز تيم ملي چين با وجود تلاش فراوان نتوانست درديداري خانگي برابر هنگ كنگ به برتري دست يابد وبه تساوي بدون گل رضايت داد.
در گروه ب( B ) تيم ملي استراليا با 5 گل بنگلادش را شكست داد و از گروه جي (G ) كره جنوبي در خانه خود مقابل لائوس به برتري پرگل 8 بر صفر دست يافت و ژاپن در گروه ئي( E )با 3 گل بر كامبوج غلبه كرد.
ازبكستان نيز از گروه اچ( H ) با دشواري توانست در تاشكند با يك گل بر يمن غلبه كند.
ورزشي(2)**3783**1590