۲۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8174494
T T
۰ نفر

در انفجار کربلا چهار پلیس و یک کودک زخمی شدند

۲۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8174494
در انفجار کربلا چهار پلیس و یک کودک زخمی شدند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/12/86 بغداد، 86/12/21 منابع امنیتی در کربلا اعلام کردند که در جریان انفجار بمب در مرکز کربلا، دستکم پنج نفر از جمله چهار پلیس و یک کودک زخمی شده اند.
بغداد، 86/12/21 منابع امنیتی در کربلا اعلام کردند که در جریان انفجار بمب در مرکز کربلا، دستکم پنج نفر از جمله چهار پلیس و یک کودک زخمی شده اند.
به گزارش ایرنا، انفجار هنگامی رخ داد که ماموران امنیتی سرگرم خنثی کردن بمب بودند.
;160# عبدالرحمن مشاوی سخنگوی پلیس کربلا درباره حادثه انفجار صبح امروز در این شهر گفت ، بمب در نزدیکی دانشکده پزشکی و زایشگاه در مرکز شهر کربلا کار گذاشته شده بود و ماموران در حال خنثی کردن آن بودند.
همچنین یک کودک در نزدیکی محل انفجار مجروح شد که بلافاصله به همراه نیروهای زخمی پلیس به بیمارستان منتقل شد.
نیروهای امنیتی و ماموران عضو تیم خنثی در پلیس عراق ، اخیرا بجای خنثی کردن بمب ، آن را پس از تخلیه محل از افراد و بستن منطقه ، منفجر می کنند.
مقام امنیتی کربلا توضیح بیشتری درباره جزییات حادثه ، از جمله اینکه ماموران بمب را منفجر کرده اند یا در حین خنثی سازی منفجر شده ، ارائه نکرد.
این منبع امنیتی کربلا، در خصوص هویت گروهی که اقدام به بمب گذاری کرده است نیز چیزی نگفت .
کربلا در دو ماه گذشته ، بخاطر برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در ایام محرم و اربعین حسینی (ع ) تحت تدابیر شدید دستگاه های امنیتی و ارتش قرار داشته است .
در طول مراسم اربعین امسال ، بیش از 12 میلیون نفر در یک دوره 20 روزه از نقاط مختلف عراق وارد کربلا شده و به عزاداری پرداختند.
دولت نوری المالکی ، برگزاری این مراسم را به غیر از چند حمله تروریستی در مسیر زائرانی که پیاده عازم کربلا بودند، به نحو عالی و بدون حادثه مدیریت کرد.
خاورم * 2291 ** 1770 * 1514 شماره 144 ساعت 14:53 تمام
۰ نفر