۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
کد خبر: 81742609
T T
۰ نفر

داعش چهار عضو الحشد الشعبي عراق را زنده سوزاند

۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
کد خبر: 81742609
داعش چهار عضو الحشد الشعبي عراق را زنده سوزاند

تهران – ايرنا – گروهك تروريستي داعش روز دوشنبه تصاوير ويديويي از زنده سوزاندن 4 عضو نيروهاي الحشد الشعبي (بسيج مردمي) عراق را در آتش منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بغداد٬ گروهك تروريستي داعش در اين فيلم كه زمان و مكان تهيه آن مشخص نيست و در كنار آن نشان «ولايت انبار» ديده مي شود، كه اشاره به استان انبار در غرب عراق دارد، جرم اين افراد را نبرد در كنار نيروهاي ارتش عراق براي مبارزه با داعش، اعلام كرده است.
در اين فيلم كه در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده، چهار نفر با لباس نارنجي در قفسي آهني ديده مي شوند كه خود را عضو نيروي الحشد الشعبي معرفي مي كنند و پس از پايان معرفي، آتش از پشت سر آنها شعله ور مي شود و آنها را مي سوزاند.
در ادامه اين فيلم يكي از عناصر داعش با نقابي بر چهره ظاهر شده و مي گويد: هم اكنون وقت آن فرا رسيده است كه از تمام كساني كه عليه ما مي جنگند انتقام بگيريم و اين مجازات كساني است كه عليه ما مي جنگند.
اين نخستين باري نيست كه گروهك تروريستي داعش دست به چنين اقدامات هولناكي مي زند. اعدام٬ مثله كردن٬ آتش زدن و بريدن سر مخالفان از انواع مختلف جنايت هايي است كه اين گروهك تروريستي در حق مردم مرتكب مي شود.
گروه تكفيري- تروريستي داعش كه با حمايت غرب و كشورهاي همپيمان آمريكا ايجاد شده، جنايت هاي هولناكي را در سوريه و عراق مرتكب شده است.
اين گروه با اشغال برخي مناطق تاكنون هزاران نفر را به قتل رسانده و سبب آوارگي صدها هزار نفر شده است.
خاورم**9365**1486** 1917