۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
کد خبر: 81742499
T T
۰ نفر
دولت یازدهم طی دو سال گذشته زیربنای ساختمان عظیم توسعه را بنا نهاد

تهران- ایرنا- عضو فراكسیون رهروان ولایت با اشاره به عملكرد دولت طی دو سال گذشته گفت: دولت در دو سال گذشته زیربنای ساختمان عظیم توسعه را بنا نهاد كه ثمره آن را در سال های آینده شاهد خواهیم بود.

عباسعلی منصوری آرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با گرامیداشت هفته دولت درباره عملكرد دولت یازدهم گفت: اگر بخواهیم به دولت نمره ای بدهیم باید هر كدام از مولفه های هر وزارتخانه را گرفت و سپس معدل گیری كرد تا بدانیم كه دولت چه نمره ای در مجموع دریافت كرده است.
وی ادامه داد: البته باید بدانیم كه هر وزارتخانه پیش از تحویل از دولت دهم در چه وضعیتی بوده و امروز در چه وضعیتی است و اگر بخواهیم به صورت مجرد عملكرد دولت را در وزارتخانه ها بررسی كنیم كار صحیحی نیست.
نماینده مردم كاشان در مجلس با بیان اینكه در حوزه سیاست خارجی و هسته ای می توان معدل بسیار خوبی برای دولت قائل شد گفت: توسعه روابط خارجی در دستور كار دولت یازدهم بوده و ما شاهد رفت و آمد دیپلماتیك و وزاری خارجه كشورهای مختلف به ایران هستیم كه حاصل تلاش دیپلمات های ما و از شعارهای انتخاباتی روحانی بوده است.
عضو كمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: اگر دولتی در حوزه سیاسی موفق باشد قطعا در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی هم موفق خواهد بود.
وی خاطرنشان كرد: البته باید سرانجام برجام را دید كه چه می شود و فكر می كنم كه خاص كشورهای طرف مقابل با ایران به سرانجام رساندن برجام باشد.
وی گفت: ایرانبعد از اتمام بحث هسته ای با كشورهای 1+5 ، باید وارد همكاری های مبارزه با تروریسم و مواد مخدر با این كشورها باشد تا بتوانیم موضوعات مهم بین المللی دیگر را نیز حل كنیم.
عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دلیل این كار این است كه وقتی وارد عرصه های مسائل امنیتی و بین المللی می شویم، به طور خودكار به ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما افزوده می شود، پس باید از این ظرفیت ها استفاده كرد.
نماینده مردم كاشان در مجلس خاطرنشان كرد: اگر چه در دو سال گذشته دولت بیشتر در حال ساخت زیربناهای یك ساختمان بزرگ بود كه قطعا این كارها به خوبی دیده نمی شود اما چون كاری ریشه ای و مبنایی است ، در آینده، در عرصه پیشرفت كشور ملموس تر خواهد بود.
سیام**9103**3061**1449
۰ نفر