۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81741878
T T
۰ نفر

معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی كشتی بازدید كرد

۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81741878
معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی كشتی بازدید كرد

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز ( دوشنبه ) با حضور در خانه كشتی شماره یك از اردوی تیم ملی كشتی آزاد و فرنگی بازدید كرد.

به گزارش ایرنا، سید نصرالله سجادی در این بازید كه رسول خادم رییس، حمید بنی تمیم دبیر، علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و كادر فنی و اعضای تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند برای موفقیت تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان آرزوی موفقیت كرد.
سجادی دقایقی نظاره گر تمرینات ملی پوشان آزاد كار در خانه كشتی بود و رسول خادم كه سرمربیگری تیم ملی را نیز برعهده دارد در حالی كه كنار معاون وزیر نشسته بود، از فرصت استفاده می كرد و نكات فنی و موارد را نیز به ملی پوشان گوشزد می كرد.
سجادی پیش از این از مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری بازدید كرده بود.
پیكارهای كشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان روزهای 16 تا 21 شهریور در شهر لاس وگاس آمریكا برگزار می شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان درحاشیه این بازید درجمع خبرنگاران گفت:تیمهای ملی كشتی آزاد و فرنگی خودشان را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می كنند.
سید نصرالله سجادی افزود:كشتی، فدراسیون منظمی است كه طبق برنامه كار خودش را دنبال می كند و امیدوارم بتواند نتیجه این برنامه ریزی و نظم را در مسابقات جهانی ببیند و خوشحالم كه فدراسیون با مدیریت رسول خادم كمترین چالش را پشت سر می گذارد.
وی در مورد جوانگرایی صورت گرفته در تیم های ملی كشتی خاطرنشان كرد: امیدوارم كه این جوانگرایی همچنان در كشتی ادامه داشته باشد و این جوانان با حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی صاحب دوبنده تیم ملی شدند و به طور قطع جوانگرایی فدراسیون مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و این جوانان در سالهای آینده می توانند برای كشتی افتخارات بیشتری كسب كنند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم كه فدراسیون كشتی در رقابت های قهرمانی جهان، سهمیه بازیهای المپیك 2016 را بگیرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، آخرین شانس ما نخواهد بود و كشتی گیران فرصت دارند در مسابقات دیگر سهمیه لازم را بگیرند و شانس كسب سهمیه تنها بستگی به آمادگی بالای ورزشكاران ندارد چرا كه قرعه مناسب و تطبیق دادن كشتی گیران با قوانین جدید كشتی نیز بسیار موثر است.
وی درمورد مشكلات مالی فدراسیون كشتی نیزگفت:وزارت ورزش وجوانان همه تلاش خود را برای كمك و حمایت از فدراسیون هایی كه شانس كسب سهیمه المپیك دارند را انجام خواهد داد و به طور قطع از كشتی به عنوان ورزش مدال آور در المپیك حمایت ویژه می كنیم.
سجادی درخصوص حضور نیافتن مسوولان وزارت ورزش و جوانان كه چهارم شهریور در هتل آزادی تهران برگزار شد، گفت: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و همه مسوولان وزارتخانه در استانها به سر می برند و به همین دلیل نتوانستند شركت كنند.
ورزشی**1067**1590
۰ نفر