۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81740716
T T
۰ نفر
دولت يازدهم فضاي بازي را در فدراسيون هاي ورزشي ايجاد كرده است

سنندج-ايرنا- سرپرست فدراسيون دو و ميداني كشور گفت: هم اكنون با تلاش هاي دولت تدبير و اميد، فضاي باز و دموكراتيك در انتخابات فدراسيون هاي ورزشي ايجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا سيد حسن طباطبايي روز يكشنبه در مجمع انتخابات هيات دوميداني استان كردستان در سنندج اظهار كرد: همدلي و همراهي زمينه ساز پيشرفت و توسعه روز افزون و استفاده بهينه از تمامي ظرفيت ها خواهد بود.
وي افزود: ورزش دو و ميداني در كردستاني روزهاي خيلي خوبي را سپري كرده است و اميدواريم با انتخاب رييس هيات جديد و برنامه ريزي هاي منسجم در آينده و همراهي و همدلي ورزشكاران، مربيان، پيشكسوتان و همه فعالان اين رشته ورزشي، جايگاه گذشته خود را بازيابد.
سرپرست فدراسيون دووميداني كشور تصريح كرد: هفته آينده انتخابات فدراسيون دوميداني برگزار مي شود و در اين مسير تمام توان خويش را به كار گرفتيم كه هيات هاي استاني داراي رييس شوند.
طباطبايي خاطرنشان كرد: در انتخابات هفته آينده در فضاي بازي كه در دولت تدبير و اميد به وجود آمده است هيچ گرايش خاصي به هيچ كانديدايي نداريم و در انتخابات هيات هاي استاني نيز هيچگونه دخالتي نكرديم.
او افزود: ظرفيت هاي دووميداني بسيار بالقوه بوده و يكي از اين ظرفيت ها اين است كه با حداقل امكانات كار انجام شده و در دووميداني نياز به ازخودگذشتگي است.
سرپرست فدراسيون دووميداني كشور اظهار داشت: جامعه دووميداني يكي از محروم ترين رشته هاي ورزشي هستند كه نيازمند توجه و نگاه مسوولانند.
طباطبايي اظهار داشت: اميدواريم سايه مير صادقي رييس جديد هيات دووميداني كردستان با برنامه ريزي درست و منطقي جايگاه واقعي كردستان را در اين رشته ورزشي در سطح كشور زنده نمايد.ك/2
7351/1904