۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۵۱
کد خبر: 81731217
T T
۰ نفر
استقبال گرم مردم سیستان و بلوچستان از كاروان زیر سایه خورشید

زاهدان - ایرنا - كاروان زیر سایه خورشید شامل گروهی از خادمان حرم رضوی(ع) با پرچم متبرك بارگاه آن حضرت، در میان استقبال گسترده مردم ولایتمدار زاهدان عصر یكشنبه وارد این شهر شد.

مسوول كاروان زیر سایه خورشید اعزامی به سیستان و بلوچستان درحاشیه مراسم استقبال مردم زاهدان از این كاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این كاروان كه از دو روز گذشته حركت خود را از چابهار آغاز كرده مورد استقبال مردم خونگرم سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.
جواد محمدی افزود: كاروان یادشده در شهرهای چابهار، كنارك، بزمان، ایرانشهر، خاش و زاهدان با حضور گسترده شیفتگان حضرت امام رضا(ع) روبرو بوده است.
وی اظهار داشت: این كاروان فردا نیز در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان در زابل، زهك، هیرمند، نیمروز و هامون حضور پیدا می كند.
وی بیان كرد: حركت كاروان زیر سایه خورشید سبب تقویت روحیه دینی و مذهبی و علاقه روز افزون به معارف اهل بیت (ع) در جامعه می شود.
محمدی گفت: كاروان های زیر سایه خورشید با 192 خادم ، 42 مبلغ و300 تشكل در 32 استان كشور وهمچنین خارج از كشور درحال فعالیت است.
وی حركت این كاروان را دارای آثار ارزشمندی دانست و اظهار داشت: حركت كاروان خدام آستان قدس رضوی و انتقال پرچم سبز بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) در دهه كرامت فضای تمامی شهرها و روستاهای كشور را معطر به صحن مطهر امام هشتم(ع) كرده است.
این كاروان تا روز میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان (ع) در میان مردم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور دارند.
8005 / 6081