۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲
کد خبر: 81731011
T T
۰ نفر
فرماندار تويسركان: آرامش و همدلي موجود نتيجه مديريت دولت يازدهم است

تويسركان- ايرنا- فرماندار تويسركان گفت: با همه محدديتها در بحث بودجه و كاهش قيمت نفت و درآمد كشور در دو سال اخير، دولت يازدهم توانست كشور را به آرامش و همدلي اجتماعي برساند.

به گزارش ايرنا حبيب موميوند يكشنبه در جمع كاركنان فرمانداري تويسركان افزود: وقتي دولت يازدهم تشكيل شد، ميزان تورم در كشور به بالاي 40 درصد رسيده بود در حالي كه اين شاخص اكنون به 15 درصد رسيده است.
وي بيان كرد: رشد اقتصادي كشور قبل از مقطع مديريتي دولت يازدهم، منفي 8/6 درصد بود اما اكنون با افزايش مثبت روبه و شده است.
موميوند با اشاره به موفقيتهاي دولت تدبير و اميد در اجراي طرح تحول نظام سلامت اضافه كرد: در اين بخش دغدغه رهبر معظم انقلاب برطرف شده و در قالب اين طرح تنها در سطح استان همدان در سال 93 بيش ازيك هزار و 200 ميليارد ريال هزينه شده است.
فرماندار تويسركان تصريح كرد: تلاشهاي نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي در پيشبرد امور اجرايي در شهرستان تويسركان در مقطع مديريت دولت يازدهم تاثيرات زيادي داشته ولي دولت به عنوان قوه مجريه كارهاي بزرگي در شهرستان انجام داده است.
وي پيشبرد طرح چهار خطه كردن جاده تويسركان- جوكار و تويسركان- كنگاور از آغاز به كار دولت يازدهم را از نمونه اين طرحها عنوان و خاطرنشان كرد: همچنين در بخش راههاي روستايي نيز كارها خوب و سازنده اي صورت گرفته است.
موميوند اظهار كرد: در بحث طرحهاي تامين آب نيز در دولت يازدهم، سد سرابي در شهرستان تويسركان به بهره برداري رسيد و تصفيه خانه اين سد در دست اجرا قرار دارد.
وي گفت: در بحث آب كشاورزي كه مشكلات فراواني وجود دارد نيز دولت در زمينه آبياري تحت فشار اقدامات خوبي انجام داده و استان همدان از اولين استان ها در پيشبرد در امور اجرايي اين طرح محسوب مي شود.
موميوند همچنين به سرمازدگي شديد و گسترده باغهاي تويسركان در ارديبهشت ماه سال جاري اشاره و اضافه كرد: پيگيريهاي زيادي براي جبران خسارات وارده به مردم در اين بخش انجام گرفته است و سه معاون وزير جهاد كشاورزي با حضور در تويسركان تصميم گيري هايي كردند كه اميد به نتيجه رسيدن آنها مي رود.
وي ابراز كرد: استفاده از ظرفيت هاي متنوع و متعدد گردشگري يكي از مهمترين راهكارهاي ايجاد اشتغال در شهرستان تويسركان است كه براي گسترش زير ساختهاي اين بخش در شهرستان طرح هايي در دست اقدام است.
فرماندار تويسركان اذعان كرد: همدلي خوبي در سطح شهرستان وجود دارد كه با تقويت و گسترش اين همدلي بسياري از مشكلات شهرستان مرتفع خواهند شد.
وي خاطرنشان كرد: آنچه در شهرستان تويسركان تاكنون از بابت آنها متحمل ضرر شده به دليل برخي اختلافات و تخريب ها بوده كه با توجه به شعار دولت و ملت، همدلي همزباني بسياري از مشكلات مربوط به اين بخش حل مي شوند.
موميوند تاكيد كرد: دولت تدبير و اميد دولت جناحي نيست و همه سليقه ها در آن حضور دارند كه مي توان با همدلي و همزباني از اين ظرفيت براي پيشبرد توسعه در تويسركان استفاده كرد.
وي افزود: در هفته دولت سال جاري در شهرستان تويسركان 32 طرح با اعتباري افزون ر 200 ميليارد ريال افتتاح و 12 طرح با برآورد اعتباري بيش از 33 ميليارد ريال كلنگ زني مي شوند.
موميوند اضافه كرد: همچنين 517 واحد مسكن مهر و 27 واحد مسكن روستايي همزمان با فر رييس جمهوري به استان همدان در شهرستان تويسركان به بهره برداري مي رسند.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است كه از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
7524/6993