۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
کد خبر: 81725589
T T
۰ نفر
يك كارگردان :مديران فرهنگي در ساخت ويدئو كليپ از جوانان حمايت كنند

خرم آباد - ايرنا - كارگردان سينما و تلويزيون و عضو هيات داوران دهمين جشنواره سراسري رضوي گفت: مديران فرهنگي در زمينه ساخت ويدئو كليپ از جوانان حمايت مالي و فكري كنند.

مسعود آب پرور روز چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود :براي ساخت ويدئو كليپ خوب به پشتيباني خوب نياز است و اين امر با حمايتهاي مديران فرهنگي ميسر مي شود.
وي با اشاره به اينكه مديران فرهنگي در سالهاي گذشته در زمينه حمايت مالي از جوانان غفلت كرده اند،اظهار داشت: ميل به ساخت ويدئو كليپ در بين جوانان موج مي زند و به همين نسبت علاقمندان و مخاطبين جوان و نوجوان نيز استقبال زيادي از اين ويدئو كليپ ها مي نمايند.
كارگردان سينما و تلويزيون تصريح كرد :در ارتباط با بعضي از مباحث مانند توليد ويدئو كليپ جشنواره هايي برگزار شده كه مي بايست ميزان ،درصد و تعداد توليدات را از نظر كيفي و كمي در نظر گرفت.
وي با بيان اينكه جشنواره ها بايد از كيفيت لازم برخوردار باشند، افزود :اينگونه جشنواره ها زماني موثر است كه موضوعي تازه و نو براي بررسي داشته باشند.
وي در خصوص برگزاري دهمين جشنواره سراسري نماهنگ رضوي در لرستان اظهار داشت :برگزاري فعاليتهاي فرهنگي و هنري در غالب جشنواره ها در خارج از پايتخت حركتي مفيد و سودمند است.
به گزارش ايرنا، هفتمين جشنواره سراسري توليدات تلويزيوني رضوي، 26مردادماه امسال در لرستان آغاز و آيين اختتاميه جشنواره نيز چهارشنبه 28مردادماه در تالار شهيد آويني مجتمع فرهنگي هنري ارشاد خرم اباد برگزار و برترين هاي جشنواره در بخش هاي مختلف معرفي خواهند شد.
7267/6060