۱۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8172486
T T
۰ نفر
سانسور خبری شدید رژیم صهیونیستی درباره کشته ها و زخمی های خود ................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/12/86 خارجی.سیاسی.سانسور. اسراییل.
رژیم صهیونیستی در راستای سیاست "سانسور" خبری خود، از ورود خبرنگاران حاضر در سرزمین های اشغالی سال 1948 به بیمارستان ها برای تصویر برداری از نظامیان کشته و زخمی شده در حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین جلوگیری می کند تا با این کار مانع از تضعیف روحیه نظامیان خود شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، خبرنگاران صهیونیستی معمولا به محض اینکه خبر کشته شدن نظامیان را می شنیدند، به منظور تصویر برداری از آنها راهی بیمارستان ها می شدند، اما این بار پلیس فلسطین مانع از ورود خبرنگاران به بیمارستان ها شد.
علاوه بر این، دولت اسراییل ،این بار هیچ خبری درباره افراد کشته یا زخمی شده منتشر نکرده است تا با این کار مانع از هجوم خانواده های نظامیان به بیمارستان ها و اعتراض افکار عمومی این رژیم به اقدامات آن شود.
سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز به منظور فرار از سوالات و مصاحبه های خبرنگاران، تلفن همراه خود را خاموش کرده است تا مجبور به پاسخگویی درباره تعداد کشته و زخمی ها و محل بستری شدن این افراد نشود.
صویر** 1090 ** 1418 شماره 168 ساعت 17:57 تمام
۰ نفر