۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81721472
T T
۰ نفر
نقش مردم در برگزاري جشن هاي دهه كرامت بايد پر رنگ تر شود

قم- ايرنا - آيت الله سيد عبدالكريم موسوي اردبيلي از مراجع تقليد بر مردمي شدن بيش از پيش جشن هاي دهه كرامت تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، وي روز يكشنبه در ديدار مسوول و اعضاي شوراي هماهنگي دهه كرامت كشور، نامگذاري يك دهه به عنوان كرامت را اقدامي مهم و حائز اهميت توصيف كرد و افزود: بدون شك اين اقدام تاريخي نقش مهمي در شناخت هر چه بيشتر جامعه با سيره و روش زندگاني حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان امام رضا (ع) دارد.
وي همچنين بيان مطالب مستند پيرامون آن بانوي گرامي را ضروري دانست و افزود: اگر مطالبي غير مستند و فاقد اعتبار در خصوص آن حضرت و همچنين ساير اهل بيت گفته شود اين كار تضعيف اعتقادات مردم را در پي خواهد داشت.
آيت الله موسوي اردبيلي همچنين با تقدير از برگزار كنندگان دهه كرامت، تصريح كرد: اقداماتي كه براي برگزاري برنامه ها و آيين هاي مختلف در طول اين دهه به وسيله اين شورا انجام گرفته خوب است، ولي كافي نيست.
اين مرجع تقليد همچنين با اشاره به ضرورت سپردن كليه كارها و امور مرتبط با برنامه هاي اين دهه به دست افراد توانمند و صلاحيت دار، تصريح كرد: كار بايد به دست كاردان سپرده شود چرا كه در صورت سپرده شدن كار به دست افراد ضعيف، نواقص زيادي را در نحوه انجام آن شاهد خواهيم بود.
دهه كرامت از اول ذيعقده سالروز ميلاد حرم حضرت معصومه(س) تا يازدهم ذيقعده سالروز ميلاد امام رضا (ع) نامگذاري شده است. ك/3
7403/ 6133/6060
۰ نفر