۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹
کد خبر: 81721221
T T
۰ نفر
تلاش ها براي يافتن كوهنورد مفقودشده در اشكور رودسر ادامه دارد

رشت - ايرنا - بخشدار رحيم آباد از توابع شهرستان رودسر با اشاره به مفقود شدن يك كوهنورد در منطقه طيولاي اشكور اين بخش، از ادامه تلاش ها براي يافتن اين جوان 21 ساله اهل استان البرز خبر داد.

منصور سعادت نژاد روز يكشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا بيان داشت: روز جمعه گذشته يك گروه كوهنوردي از استان البرز براي صعود به ارتفاعات طيولاي بخش رحيم آباد رودسر به منطقه رفتند كه يكي از اين كوهنوردان، ناپديد شد.
وي با بيان اينكه منطقه يادشده سخت گذر است و عمليات جست و جو با كندي انجام مي گيرد، اظهار كرد: حتي افرادي كه در منطقه به دنبال يافتن اين كوهنورد هستند، با خطرات جاني روبرو هستند؛ اما تلاش ها با شدت عمل بيشتري ادامه دارد.
گفته مي شود افراد صعود كننده به منطقه 12 نفر بوده اند كه صبح روز جمعه هفته گذشته، صعود به منطقه يادشده را آغاز كردند.
هم اكنون عوامل هلال احمر، اداره ورزش و جوانان و يك گروه كوهنوردي استان گيلان براي يافتن اين جوان در منطقه مستقر هستند.
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان رودسر نيز در گفت وگو با ايرنا ، از حضور عوامل امداد و نجات و كوهستان اين جمعيت براي يافتن كوهنورد مفقودشده در منطقه اشكور خبر داد.
حسام ستوده با اشاره به استقرار يك اكيپ متشكل از هشت نفر از تيم امداد و نجات و كوهستان اين جمعيت گفت: همراهان كوهنورد مفقود شده، سقوط او به پايين دره را تاييد كرده اند.
وي با طرح اين احتمال كه اين كوهنورد به داخل رودخانه چالكرود سقوط كرده، افزود: اين رودخانه، فراز و نشيب هاي بسياري دارد و به همين سبب، عمليات جست و جو را با دشواري همراه كرده است.
بخش رحيم آباد با 700 كيلومتر مربع وسعت در 15 كيلومتري جنوب رودسر واقع شده است.
شهرستان رودسر در 75 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.ك/3
3019/ 6158