۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
کد خبر: 81720336
T T
۰ نفر
چهارمحال وبختياري درارزيابي وزارت ورزش وجوانان رتبه نخست كشورراكسب كرد

شهركرد - ايرنا - مديركل ورزش وجوانان چهارمحال و بختياري گفت: در ارزيابي وزارت ورزش و جوانان براي عملكرد ادارات استانهاي مختلف ، اين اداره كل موفق به كسب عنوان برتر شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي اداره كل ورزش ادارات ورزش و جوانان انجام و ادارات برتر در شاخصهاي مختلف مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
وي افزود: اداره كل ورزش و جوانان استان در گروه سوم كه 12 استان كشور را شامل مي شود با كسب شش هزار و 918 امتياز به عنوان نخست اين گروه دست يافت.
قاسمي با تقدير از تلاش پرسنل، هياتهاي ورزشي و تمامي خادمان ورزش و جوانان استان گفت: اين اداره كل در حوزه قهرماني نيز با كسب چهار هزار و 209 امتياز و حوزه ورزش همگاني و روستايي با كسب 271 امتياز در جايگاه نخست گروه خود قرار دارد.
قاسمي ادامه داد: اداره كل ورزش وجوانان استان در اين ارزيابي در حوزه امور جوانان نيز با كسب 419 امتياز در جايگاه دوم و در حوزه هاي فرهنگي، آموزش و پژوهش و حوزه عمومي نيز در جايگاه سوم قرار گرفت.
مديركل ورزش و جوانان با بيان كسب اين عنوان براي نخستين بار در اداره كل ورزش و جوانان افزود: كسب اين عنوان با توجه به محدوديت و مشكلات موجود حايز اهميت است و نشان از ظرفيت بالاي استان در حوزه هاي مختلف ورزش و جوانان دارد.
8125/ 6014/