۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵
کد خبر: 81715929
T T
۰ نفر

تشییع پیكر هفت شهید گمنام در همدان

۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵
کد خبر: 81715929
تشییع پیكر هفت شهید گمنام در همدان

همدان- ایرنا- پیكر مطهر هفت شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر روی دوش مردم دارالمومین شهر همدان تشییع شد.

به گزارش ایرنا هفت شهید دوران دفاع مقدس از میدان امام راحل تا چهار راه پژوهش بر روی دوش مردم مومن و ولایتمدار شهر همدان تشییع شد.
سه تن از شهدای گمنام در بوستان مردم شهر همدان تشییع و خاكسپاری شد و مردم شهید پرور همدان با اشك دیده چهار تن از این مسافران آسمانی كه در حال عزیمت به شهرستانهای كبودرآهنگ و ملایر بودند بدرقه كردند.
آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور خیل عظیمی از مشتاقان و جمعی از مسوولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با تقدیر از حضور مشتاقانه مردم در این آیین اظهار كرد: این همه ابراز محبت و عشق به شهدا نشان از دینمداری و پایبندی این ملت به ارزش های والای دین مبین اسلام است و خداوند پاداش این همه عشق و محبت و غیرت را خواهد داد.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: ملت شهید پرور همدان با حضور در این آیین معنوی حماسه آفریدند و برگ زرینی بر افتخارات بی پایان خود افزودند.
وی بیان كرد: در هیچ جای دنیا شاهد این همه عشق و ارادت به شهدا و برگزاری چنین آیین بزرگ و باشكوهی برای ارج نهادن به آنها نیستیم كه علت آن این است كه آنان پیشوایی همچون امام جعفر صادق (ع) ندارند.
پیكر مطهر 10 شهید دفاع مقدس هفته جاری وارد همدان شدند كه 9 تن از آنها شهید گمنام بوده و هویت یكی از آنها شناسایی شده است.
استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم به این انقلاب كرده است.
7526/6993