۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱:۲۹
کد خبر: 81715606
T T
۰ نفر

توضيح مديرعامل سپاهان درباره غيبت عجيب نويدكيا

۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱:۲۹
کد خبر: 81715606
توضيح مديرعامل سپاهان درباره غيبت عجيب نويدكيا

تهران – ايرنا – مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره غيبت ناگهاني محرم نويدكيا در تيم سپاهان بعد از اردوي پيش فصل تركيه، توضيحاتي را ارايه كرد.

به گزارش ايرنا، اصغر باقريان در گفت وگوي تلفني با برنامه 90، درباره تغيير مديرعامل اين باشگاه و بركناري مهرزاد خليليان اظهار كرد: ساختار و تشكيلات باشگاه سپاهان، ثابت است و مسير خاصي را دنبال مي كند و ممكن است در اين ساختار افرادي دوران مختلفي را مديريت كنند.
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اضافه كرد: در هر مجموعه اي امكان دارد بين عوامل مجموعه اختلاف نظر وجود داشته باشد. در وهله اول، اين اختلاف نظرها طبيعي است اما گاهي اوقات باعث مي شود به اصل كارلطمه بخورد. در رابطه با سپاهان نيز همين بحث مطرح است. باشگاه سپاهان راه خود را انتخاب كرده اما در بحث هاي اجرايي، اختلاف نظر پيش آمد و طرفين به اين نتيجه رسيدند كه با آقاي خليليان ادامه ندهند.
باقريان افزود: البته هنوز رفاقت ها و دوستي ها برقرار است اما از نظر كاري طرفين صلاح ديدند با هم كار نكنند.
وي همچنين در خصوص اين كه محرم نويدكيا به دليل اختلاف نظر با فركي، از باشگاه رفته است گفت: نويد كيا بعد از اردوي تركيه با كسي ارتباط نداشت و سر تمرين نيز حاضر نشد.
وي يكي از بهترين هاي فوتبال كشور و شناسنامه سپاهان است و در قهرماني هاي اين تيم نقش اساسي ايفا كرده است.
وي اضافه كرد: تا كنون ارتباط مستقيم با نويدكيا نداشتيم و با آقاي فركي نيز تماس نداشته است. البته نقل قول هايي شده كه نويدكيا گفته به دليل آماده نبودن از نظر جسماني، در حال استراحت است و باز مي گردد.
باقريان در پاسخ به اين سئوال كه آيا اين مساله بازيكن سالاري است يا خير گفت: نويدكيا به طور مستقيم هيچ خواسته اي از من يا فركي نداشته است. بحث بازيكن سالاري هم نيست. ما براي همه بازيكنان به يك اندازه ارزش قايل هستيم. نويد كيا در طول چندين سال گذشته نقش مفيدي در سپاهان ايفا كرده است و ما نيز براي وي احترام قايل هستيم. به اين مساله بازيكن سالاري نمي گويند.
مديرعامل سپاهان اصفهان افزود: نويد كيا اگر مي خواست مشكل ايجاد كند ، مصاحبه مي كرد. او با حفظ احترام فركي و باشگاه يك مدتي را رفته استراحت كند.
ورزشي(3)**9140**1983 **1917