۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰
کد خبر: 81712555
T T
۰ نفر
استاندار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز گلستان دیدن كرد

گرگان - ایرنا - دكتر حسن صادقلو استاندار گلستان عصر شنبه همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی كه روز خبرنگار نام گرفته است، ضمن حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز استان با همكاران این مركز دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا بازدید از اتاق تحریریه، گفتگو با همكاران و آشنایی با روند تولید و انتشار و ارسال یك خبر روی خروجی بخشی از برنامه دیدار استاندار گلستان از ایرنا مركز گرگان است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان با یك مركز در گرگان و اداره تابعه گنبدگاووس حوزه های مختلف خبری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی استان را پوشش می دهد.
این دیدار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار فقید و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان كه به دست گروهك متحجر طالبان شهید شد، انجام گرفت.
در هفدهم مرداد ماه سال 1377، 'محمود صارمی' خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای كنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهك تروریستی طالبان به شهادت رسید، به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را با عنوان 'روز خبرنگار' نامگذاری كرد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران افزون بر یك میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد كه در 29 شهر و یك هزار روستا زندگی می كنند.
گلستان با توجه به حضور اقوام مختلف با آداب و رسوم خاص و همراه با زندگی مسالمت آمیز به نگارستان ایران نیز مشهور است.
این خبر تكمیل می شود.
6204/1648/6203