۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
کد خبر: 81709896
T T
۰ نفر
خبرنگار و گوينده پيشكسوت صدا و سيماي فارس به ديدار حق شتافت

شيراز - ايرنا - كمال سلمانپور خبرنگار ، مجري و گوينده توانمند و پيشكسوت صدا و سيماي استان فارس بعد از يك دوره بيماري شامگاه چهارشنبه در بيمارستان نمازي شيراز به ديدار حق شتافت.

يكي از بستگان نزديك مرحوم سلمانپور روز پنجشنبه با تاييد خبر درگذشت اين خبرنگار و مجري پيشكسوت صدا و سيما به خبرنگار ايرنا گفت : مراسم تشييع پيكر مرحوم سلمانپور ساعت هشت و سي دقيقه روز جمعه از مقابل آستان مقدس حضرت سيد علاءالدين حسين (ع) برگزار و پيكر آن مرحوم در قبرستان دارالرحمه شيراز به خاك سپرده مي شود .
از مرحوم سلمانپور كه از سال 1360 سابقه فعاليت رسانه اي و هنري در صدا و سيماي فارس دارد ده ها اثر با جان مايه هنري با موضوع دفاع مقدس بر جاي مانده است .
اين پيشكسوت رسانه اي استان فارس در سال هاي دفاع مقدس به عنوان گزارشگر راديو در جبهه جنگ حضور داشت و همچنين سالهاي متمادي گوينده برنامه هاي سحرگاهي ماه مبارك رمضان بود و مردم شيراز و استان فارس با صداي آشناي او در سحرگاه هاي ملكوتي ماه مبارك رمضان بيگانه نيستند .
مرحوم سلمانپور مبتلا به بيماري سرطان خون بود و چهار سال رنج اين بيماري را تحمل كرد و چندي پيش در بيمارستان نمازي شيراز بستري شد و سامگاه گذشته دراين بيمارستان جان به جان آفرين تسليم كرد .
مرحوم سلمانپور در 22 بهمن 1338 در شيراز ديده به جهان گشود .
خبرگزاري جمهوري اسلامي استان فارس فقدان اين خبرنگار و گوينده پيشكسوت را به جامعه رسانه اي و به خانواده آن مرحوم تسليت مي گويد .
6113 / 1876

سرخط اخبار استان‌ها