۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۳
کد خبر: 81699095
T T
۰ نفر
دادستانی پرداخت بدهی باشگاه راه آهن را بر عهده گرفت

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه راه آهن كریستال گفت: پس از واگذاری باشگاه راه آهن به بخش خصوصی، دادستانی متعهد شد كه بدهی های این باشگاه را بپردازد.

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری باشگاه راه آهن اظهار داشت :می خواهیم باشگاه راه آهن را به الگویی برای باشگاه داری در تاریخ ورزش ایران تبدیل كنیم. پایه و اساس ورزش در دنیا باشگاه ها هستند و غیر ممكن است كه یك ورزشكار كارش را از جایی غیر از باشگاه ها آغاز كرده باشد.

وی افزود: امیدوارم مالكان جدید باشگاه راه آهن از تصمیم خود دلسرد نشوند زیرا شكست آنها باعث می شود هیچكس از بخش خصوصی وارد عرصه باشگاه داری نشود.

رحیمی گفت: مالك جدید باشگاه پس از در اختیار گرفتن راه آهن كریستال، از من خواست تا طرحی برای اداره باشگاه به مدت پنج یا ده سال تدوین كنم.

وی درباره برنامه های این باشگاه برای سرمایه گذاری در رده های پایه گفت : باشگاهی می تواند به موفقیت برسد كه خودش ورزشكار تولید كند. اگر چند سال در باشگاه راه آهن بمانیم و هر سال دو تا سه بازیكن جدید از تیم های پایه خود به تیم بزرگسالان وارد نكنیم عملكرد موفقیت آمیزی نداشته ایم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن كریستال درباره قرار داشتن نام این باشگاه در فهرست باشگاه های بدهكار لیگ برتری گفت :پس از واگذاری راه آهن به بخش خصوصی، دادستانی متعهد شد كه بدهی های قبلی باشگاه را بپردازد. در حال مشخص كردن میزان بدهی های باشگاه و معرفی طلبكاران به دادستانی هستیم تا این كار انجام شود.فردا نیز با بازیكنان فعلی خود تسویه حساب خواهیم كرد.

وی اظهار داشت: زمانی كه وارد باشگاه پرسپولیس شدم، این باشگاه 60 تا 70 كارمند داشت اما زمانی كه چارت اداری باشگاه های بزرگ را بررسی كردیم متوجه شدیم بایرن مونیخ با این سطح فعالیت كمتر از 15 كارمند دارد. فدراسیون هندبال نیز در زمان ریاست من با 11 تیم لیگ برتری 35 كارمند داشت اما در هندبال آلمان كه بیش از 100 هزار تیم در رده های مختلف دارد اما فدراسیون این كشور 11 كارمند كار می كنند.

ورزشی ( 3 ) * * 2024**1751/1547
۰ نفر