تاريخ داربي دو تيم فوتبال دسته يكمي مازندران مشخص شد

ساري - ايرنا - با انجام قرعه كشي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور ، تاريخ داربي دو تيم مازندراني حاضر در اين ليگ به هفته چهارم موكول شد.

مراسم قرعه كشي رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران فصل 95-94 روز گذشته در سالن كنفرانس روابط عمومي سازمان ليگ فوتبال ايران برگزار شد.

در اين مراسم عدد قرعه كشي تيم خونه به خونه بابل 3 و نساجي مازندران 16 و تاريخ مسابقه اين دو تيم نيز هفته چهارم تعيين شد.

تيم خونه به خوبه بابل در هفته اول اين مسابقات در خانه به مصاف تيم فجر شيراز مي رود و نساجي هم ميهمان فولاد يزد خواهد بود.

برنامه هفته اول از دوشنبه ششم مرداد آغاز مي شود.سازمان ليگ برنامه مسابقات را تا پايان هفته دهم اعلام كرده است.

در هفته دوم هم خونه به خونه بابل ميهمان ايران جوان بوشهر خواهد بود و نساجي مازندران نيز آلومينيوم اراك را ميزباني مي كند.

هفته سوم ليگ دسته يك با ميزباني خونه به خونه بابل از نفت مسجد سليمان ادامه مي يابد و نساجي مازندران هم در اين هفته ميهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

هفته چهارم به خاطر ميزباني نساجي مازندران از خونه به خونه بابل در سيزدهم شهريور هفته پرهيجاني براي تيم هاي مازندراني در ليگ دسته يك فوتبال كشور خواهد بود و پس از آن در هفته پنجم خونه به خونه بابل در خانه به مصاف پارسه تهران

مي رود و پيكان تهران نيز ميزبان نساجي مازندران مي شود.

هفته ششم با ميزباني ماشين سازي شهرداري تبريز از خونه به خونه بابل آغاز مي شود و نساجي مازندران هم در اين هفته ميزبان پاس همدان خواهد بود.

برنامه هفته هفتم با مسابقه خونه به خونه بابل با مس رفسنجان در خانه و ميزباني مس كرمان از نساجي مازندران ادامه مي يابد و در هفته هشتم هم گل گهرسيرجان تيم خونه به خونه بابل را ميزباني مي كند و نساجي مازندران هم ميزبان شهرداري اردبيل است.

هفته نهم داماش گيلان ميزبان نساجي مازندران است و خونه به خونه بابل هم به ميهماني آلومينيوم هرمزگان مي رود. هفته دهم

خيبر خرم آباد ميزبان خونه به خونه بابل و نساجي مازندران هم ميزبان فجر شهيد سپاسي شيراز مي شود.

مسابقات ليگ دسته اول از روز 26 مرداد 94 آغاز مي شود و 21 ارديبهشت 95 هم پايان خواهد يافت .

مراسم قرعه كشي ليگ دسته يك فوتبال كشور با حضور مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران، امير عابديني عضو هيات رئيسه سازمان ليگ، غلامرضا بهروان رئيس كميته مسابقات، ،حجت اله بهمني، مدير روابط عمومي و امور فرهنگي ، فريبرز محمودزاده مسئول رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور و مسوولان كميته مسابقات و نمايندگان باشگاه هاي حاضر در اين مسابقات برگزار شد.ك/3

1654