۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
کد خبر: 81698077
T T
۰ نفر

توافق هسته اي نشانه اقتدار ايران اسلامي است

۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
کد خبر: 81698077
توافق هسته اي نشانه اقتدار ايران اسلامي است

كرمانشاه - ايرنا - بخشدار كليايي گفت: توافق هسته اي و صدور بيانيه مشترك بين ايران و كشورهاي 1+5 نشان از توانمندي و اقتدار ايران اسلامي دارد.

صادق قياسوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: روند مذاكرات هسته اي با درايت و هوشمندي مقام معظم رهبري، سياست ها و برنامه هاي راهبردي دولت تدبير و اميد و توانمندي اعضاي مذاكره كننده ايران شكل گرفت.

وي اين توافق را زمينه ساز اقتدار و قدرت بيشتر ايران اسلامي دانست و اظهار داشت: قدرت هاي استكباري كه هيچگاه حاضر به پذيرش كوچكترين پيشرفت هسته اي كشور نبودند در اين توافق نشان دادند در مقابل پيشرفت و عظمت ايران عاجز هستند و راهي جز قبول آن ندارند.

بخشدار كليايي با بيان اينكه بايد قدردان زحمات و تلاش هاي تاثيرگذار جوانان و نخبگان باشيم گفت: اگر امروز قدرت هاي جهاني تن به پذيرش اين توافق داده اند از يكسو به لحاظ قدرت ايران اسلامي است و از سوي ديگر به جهت فراگير شدن بحث علم هسته اي در جامعه است كه بنا به گفته سردمداران آن كشورها اگر مي توانستند حتي پيچ و مهره هاي مراكز هسته اي را نيز جمع مي كردند اما با توجه به اينكه توليد علم و انرژي هسته اي در كشور بومي شده حاضر به پذيرش توافق با ايران شدند.

قياسوند با بيان اينكه ايران نشان داده كه انرژي هسته اي در كشور كاملا صلح آميز و در جهت خدمت به جامعه مي باشد گفت: آنان با انديشه و فكر ملت ايران كه هرگز حاضر به پذيرش ظلم نيستند، مشكل دارند و اين ملت بزرگ همواره در مقابل كشورهاي مظلوم و بيگناه كه مورد ظلم استكبار جهاني و ايادي آنان قرار گرفته اند، ايستادگي كرده است.

وي گفت: مقام معظم رهبري با درايت و هوشمندي بر روند مذاكرات نظارت داشتند و تعهد و ديانت و امانت داري تيم مذاكره كننده هسته اي را به همگان يادآور شدند لذا بايد قدردان درايت و هوشمندي ايشان باشيم و هميشه و درهمه حال گوش به فرمان اين رهبر و فرمانده با بصير كل قوا باشيم.

وي در ادامه با اشاره به شعار رييس جمهوري مبني بر اينكه بايد برنامه اي پيش بگيريم كه هم چرخ اقتصاد مردم بچرخد و هم اينكه چرخ هاي سانتريفيوژ گردش داشته باشند گفت: دكتر روحاني با جديت نشان داد كه به اين شعار خود پايبند است و امروز مي بينيم كه علاوه بر جلوگيري از گسترش تورم و ركود اقتصادي، فضا و امكان براي توسعه اقتصادي و رفاه اجتماعي مردم باز شده و آينده اي درخشان و اميدوار كننده پيش روي ايران اسلامي است.

بخشدار كليايي در پايان، اقتدار، عظمت و قدرت امروز ايران اسلامي را مرهون خون شهيدان، ايثارگري هاي جانبازان و مقاومت مردم ايران اسلامي در مقابل زورگويان دنيا عنوان كرد.

بخش كليايي از توابع شهرستان سنقر است كه در86 كيلومتري شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.

1446/8066