۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۹:۴۹
کد خبر: 81677078
T T
۰ نفر

قدس تو را می خواند

۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۹:۴۹
کد خبر: 81677078
قدس تو را می خواند

ایلام - ایرنا - قدس، ای قبله اول مسلمانان، سال های سال است كه تصویرت را با سیم خاردارهای صهیونیست های متجاوز و با تصاویری از گریه كودكان زخمی و ناله مادران بی پناه و آوارگی هزاران فلسطینی می بینم.

ای قدس شریف، ای جایگاه پیامبران بزرگ الهی از حضرت آدم و نوح و یعقوب و یوسف گرفته تا مردمانی بی گناه كه امروز در زیر شكنجه و تجاوزگری و اشغال رژیم صهیونیستی بر تلی از ویرانه هایت ضجه می زنند، می دانم تو سرزمین وعده داده شده خداوندی كه روزی آزاد خواهی شد.

ای قدس عزیز بیش از 60 سال است همه پیام مظلومیت تو را می شنوند اما چشم های بیدادگران حقوق بشر خود را به خواب غفلت می زنند زیرا لابی صهیونیسم را بر حقانیت تو ترجیح می دهند.

ای قدس مظلوم می دانم كه برای رساندن پیام حقانیت و مظلومیتت رهبر كبیر انقلاب اسلامی آن پیر فرزانه با دوراندیشی آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را روز برائت از اشغالگرانت اعلام كرد تا همه مسلمانان جهان در هر جا كه باشند یك صدا مرگ بر اسرائیل سر دهند و آزادیت را فریاد كنند.

ای قدس خونین می دانم كه هنوز ناله و فغان كودكان و زنان بی گناهات در پی هر بمباران و ویرانی و خانه به دوشی در اردوگاه های غزه و ... به گوش می رسد اما رسانه های غربی اجازه نمی دهند كه این صداها شنیده شود.

ای قدس عزیز، تو ماندگار و پا برجایی، روزی آزاد خواهی شد و ندای حق طلبیت همه جهان را فرا خواهد گرفت.

ای قدس، این مامن پیامبران و مقربین درگاه الهی ، می دانم كه همه خون های به ناحق بر زمین ریخته ، پاك نخواهد شد و از یادها نخواهد رفت تا روزی كه به خواست خداوند آزادیت فرا خواهد رسید.

ای سرزمین صلح، تو در هر لحظه مرا و همه ما مسلمانان جهان را می خوانی تا برای آزادیت دعا كنیم و با تجمع در راهپیمایی اعتراض آمیز فریاد آزادیت را به گوش همه جهان برسانیم تا متجاوزان بدانند كه تو تنها نیستی.

ای سرزمین پیامبران الهی، ای قبله گاه اول مسلمین ندای حق طلبی تو همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان از حلقوم هر مسلمان با هر زبانی و در هر مكانی به گوش می رسد زیرا تو نقطه همدلی و اتحاد همه مسلمانان جهانی.

ای قدس شریف آن روز كه تو آزاد شوی بی شك پایانی است بر همه تجاوزگری ها و زورگویی ها در جهان و آن روز همه مسلمانان جهان پیروزیت را جشن خواهند گرفت.

وعده ما راهپیمایی روز قدس برای لبیك به فرمان امام خمینی(ره) و سر دادن شعار « مرگ بر اشغالگران » .

گزارش: ناهید ابراهیمی

7177/9002