۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
کد خبر: 81672715
T T
۰ نفر
نشست هم انديشي و آسيب شناسي جشنواره فيلم كوتاه وارش برگزار شد

ساري - ايرنا - نشست هم انديشي و بررسي آسيب هاي جشنواره فيلم كوتاه وارش در ساري با حضور هنرمندان و سينماگران و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران برگزار شد.

احد جاوداني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در جمع سينماگران مازندراني و شوراي سياست گذاري دوره هاي مختلف جشنواره بين المللي فيلم كوتاه وارش در ساري گفت: هنرمندان در عرصه هاي مختلف همچون سينما در تعامل و تبادل افكار و نيز در حوزه هاي نقد و بررسي بايد از بهترين واژها بهره جويي كنند و براي ارائه آثار بهتر ياري گر هم باشند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي ارشاد مازندران جاوداني در اين نشست افزود: ما بايد در جشنواره فيلم كوتاه وارش با تحليل ها و بررسي هاي كافي و تخصصي به راه هاي بهتري براي هر چه بهتر برگزاري اين رويداد بزرگ فرهنگي بپردازيم تا ضمن افزايش اثرگذاري آن در ابعاد ملي و فراملي، به ماندگاري جريانات فرهنگي و هنري كمك كنيم.

جاوداني با اشاره به اينكه اي كاش در طي اين سال ها جشنواره فيلم كوتاه وارش را در سطح ملي ثبت و از اعتبارات ملي بهره مند مي شد، گفت: جلسات بررسي و تحليل اين جشنواره را تداوم خواهيم بخشيد تا بهترين راه هاي اجرايي اين جشنواره در سال 95 انتخاب و عملياتي شود.

شايان ذكر است در اين نشست، اعضاي شوراي سياست گذاري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه وارش ضمن تبادل نظر در خصوص برگزاري اين جشنواره در سال 95، به بررسي و آسيب شناسي دوره هاي پيشين آن نيز پرداختند.ك/1

6097