۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81668497
T T
۰ نفر
تلاوت قاريان مصري شنونده را به عمق معناي قرآن هدايت مي كند

سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در كردستان دعوت از قاريان مصري به استان را اقدامي شايسته و ارزشمند دانست و گفت: قرائت متنوع قاريان مصري تاثيرات بسياري در شنونده ايجاد كرده و وي را به عمق معناي قرآن هدايت مي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي روز پنجشنبه در محفل انس با قرآن كريم با قاري برجسته مصري استاد رضا جمعه منصور در حسينيه سنندج، افزود: مصر جايگاه ويژه ايي در دنياي اسلام دارد و تنوع خاصي در تلاوت قاريان مصري وجود دارد كه باعث ايجاد جذابيت بيشتر خواهد شد.
وي لحن قرائت را بسيار ارزشمند برشمرد و گفت: قرآن نه فقط با كلمات بلكه با لحن هم با ما حرف مي زند و اگر كسي حالات قرآن را درك كند اثرات معنوي ارزشمندي را در وي به وجود مي آورد.
نماينده ولي فقيه در كردستان حضور قاريان برجسته در استان را ارزشمند دانست و اظهار كرد: با توجه به تاثير چنين محافلي در شناخت و درك هر چه بيشتر قرآن، حضور قاريان برجسته كشوري و بين المللي بخصوص قاريان برجسته مصري قابل تقدير است.
وي در ادامه با بيان اينكه قرآن كتاب هدايت است و همه مسلمانان بايد همواره با آن در ارتباط باشند گفت: يكي از راه هاي ايجاد ارتباط با قرآن تلاوت اين كتاب آسماني و آهنگ زيباي آن است.
حجت الاسلام حسيني شاهرودي همچنين با درخواست از خيرين و نيكوكاران براي ايجاد وقف هاي قرآني در استان گفت: ترويج قرآن باعث نجات انسان از گمراهي مي شود و هركس در راه قرآن وقفي انجام دهد خود قرآن شافع وي شده و در دنيا و آخرت سعادتمند خواهد شد.ك/2
7348/6108
۰ نفر