۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۲
کد خبر: 81667885
T T
۰ نفر

ابتكار: از سختي مديريت تا ماه عسل نامزدي

۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۲
کد خبر: 81667885
ابتكار: از سختي مديريت تا ماه عسل نامزدي

تهران- ايرنا- روزنامه ابتكار در شماره روز پنجشنبه يازدهم تير در تيتر يك نوشت: در حالي كه جريان‌ها و گروه‌هاي سياسي از اواخر سال گذشته موتور خود را براي انتخابات مجلس دهم روشن كرده‌اند، اما با ورود به سال انتخابات، تحركات انتخاباتي هر روز وارد عرصه تازه‌اي مي‌شود... تحرك نمايندگان با تهيه طرح و سوال و استيضاح و تذكر و اخطار فزوني مي‌يابد، حتي اخلاقشان و برخوردشان با مردم، خبرنگار و رسانه بهتر و بيشتر مي‌شود و هر روز مصاحبه‌هاي مختلفي از آن‌ها مي‌بينيم و حضور كانديداهاي احتمالي در محافل و مجالس حوزه‌هاي انتخابيه رنگ جديدي مي‌گيرد.

اين روزنامه با درج خبر آمانو حامل چه پيامي است؟ نوشت: آژانس بين‌المللي انرژي اتمي روز چهارشنبه با انتشار اطلاعيه‌اي در پايگاه اينترنتي خود اعلام كرد: يوكيا آمانو قرار است امروز با حسن روحاني، رييس‌جمهور ايران و ديگر مقامات ارشد ايراني ديدار و گفت‌وگو كند.
روزنامه ابتكار با انعكاس عنوان شوراي نگهبان طرح استاني شدن انتخابات مجلس را رد كرد، نوشت: شوراي نگهبان در جلسه خود طرح استاني شدن انتخابات حوزه‌هاي انتخابيه مجلس شوراي اسلامي را مغاير با شرع و قانون دانست و آن را رد كرد. طرح استاني شدن حوزه‌هاي انتخابيه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در جلسه عصر ديروز شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مغاير با شرع و قانون دانسته شد.نجات‌الله ابراهيميان سخنگوي شوراي نگهبان لحظاتي پيش گفت: اين طرح با ايرادات متعددي مواجه است كه مشروح اين ايرادات متعاقباً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني شوراي نگهبان، منتشر خواهد شد.
اين روزنامه با انتشار موضوع كسي جرات برخورد با مانع‌تراشان را ندارد، نوشت: آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در نشست علمي اعضاي حلقه دانش و فناوري شوراي آزادانديشي ديني، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري كه ايران و مكتب اهل بيت(ع) مي توانند رهبر فكري جهان اسلام باشند، گفت: ظرفيت اين كار را داريم اما اين مهم، شرايطي دارد كه بايد برآورده شود و موانعي وجود دارد كه فعلاً كسي جرات نمي كند با مانع تراشان برخورد كند.
روزنامه ابتكار در صفحه نخست يادداشت هايي از اسماعيل اصلاني و نسرين اسدي را به ترتيب با عنوان هاي «داستان نويسي سپيدسرايي نيست!» و «خط آخر» منتشر كرد.
اين روزنامه در سرمقاله نيز موضوع «هدف بعدي دلواپسان: محبوبيت روحاني» را به قلم مهدي روزبهاني انتشار داد.
روزنامه ابتكار همچنين به عنوان هاي «توافق طلايي»، «دولت به تلگرام نامه زد»، «جوانان هيچ كجا به اندازه ايران طالب پست مدرنيست نيستند» و «بازگشايي سفارتخانه هاي آمريكا و كوبا» پرداخت.
*گروه اطلاع رساني
پژوهشم**2059**2002**9131
۰ نفر