۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81666930
T T
۰ نفر

طرح مفتاح الجنه همنوع نوازي در بهترين ماه خدا

۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81666930
طرح مفتاح الجنه همنوع نوازي در بهترين ماه خدا

كرج -ايرنا- مسوولان و مديران استان البرز در قالب اجراي طرح مفتاح الجنه با سركشي از خانواده هاي نيازمند زير پوشش كميته امداد وضعيت معيشتي اين خانواده ها را از نزديك مورد بررسي قرار مي دهند.

به گزارش ايرنا، كميته امداد با اجراي اين طرح به ويژه در ماه مبارك رمضان اهدافي نظير رسيدگي به امور خانواده هاي نيازمند، تقويت و تحكيم روابط عاطفي با خانواده هاي تحت حمايت را دنبال مي كند.

امروز طرح مفتاح الجنه زمينه اي براي احياء سنت علوي و ايجاد فرصت براي بسياري از مسوولان خيرانديش و نيكوكار است كه علاقه و زمينه چنين دوستي ها و همنشيني هايي دارند، تا بواسطه آن الفت بين محرومين و مسوولان با استفاده از فرصت روزهاي مبارك بهترين ماه خدا ايجاد شود.

مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان البرز با اعلام اينكه توجه به فقرا از مسايل مورد تاكيد اسلام است، گفت: يكي از شاخص هاي اين توجه همنشيني با فقرا است.

علي سالاركيا افزود: طرح مفتاح الجنه نيز بر اين اساس پايه ريزي شده و براساس آن كميته امداد با همراهي مسوولان خير اقدام به بازديد از مددجويان خود و دلجويي ازآنان مي كند.

وي ادامه داد: در سه ماه نخست سالجاري با همكاري مديران و مسوولان استان البرز از 212 خانواده نيازمند دلجويي شده كه در اين بين خانواده هايي كه به خودكفايي رسيده بودند، مورد تشويق قرار گرفتند و از خانواده هايي كه هنوز نياز به كمك داشتند با همراهي مسوولان حمايت بيشتر شد.

مديركل كميته امداد استان البرز خاطرنشان كرد: در اين مدت 70 مدير و مسوول دراستان البرز دراين اقدام خيرخواهانه شركت كردند.

8029/1535