افراط گرایی در جامعه متمدن جایگاهی ندارد

كوالالامپور – ایرنا – سنگاپور و فیلیپین روز شنبه با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محكوم كردن حملات تروریستی كویت و تونس اعلام كردند كه افراط گرایی در جامعه متمدن جایگاهی ندارد.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه سنگاپور در بیانیه خود با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی كرد.

براساس گزارش شبكه خبر آسیا، در این بیانیه آمده است كه این حملات تروریستی هشدار دیگری برای ضرورت هوشیاری سنگاپور و همكاری بیشتر با جامعه بین الملل به منظور مقابله با فعالیت های تروریستی است.

'چارلز خوزه' سخنگوی وزارت امور خارجه فیلیپین نیز ضمن ابراز تاسف از این حوادث تروریستی، كشته شدن افراد بیگناه توسط تروریست ها را محكوم كرد.

به نوشته تارنمای 'فیل استار'، سخنگوی وزارت امور خارجه فیلیپین با تاكید بر اینكه افراط گرایی و تروریسم جایگاهی در جامعه متمدن ندارد، خواستار ایجاد صلح، هماهنگی و افزایش تلاش های جهانی برای ترویج توسعه و رفاه مردم جهان شد.

در بیانیه وزارت امور خارجه فیلیپین بر عزم جامعه بین الملل برای مقابله با تفكرات افراطی تاكید شده است.

مسجد امام الصادق (علیه السلام) منطقه الصوابر در مركز پایتخت كویت روز گذشته شاهد حمله تروریستی و وقوع انفجاری بود كه بر اثر آن 27 تن كشته و 202 تن دیگر زخمی شدند.

روز گذشته همچنین در پی عملیات تروریستی در هتل سوسه واقع در شرق پایتخت تونس 39 تن از اتباع تونس، انگلیس، آلمان و بلژیك كشته و 36 تن مجروح شدند.

آساق**241**1611