۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۵
کد خبر: 81661277
T T
۰ نفر
فرماندارشازند: كاهش هزینه های اداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

اراك - ایرنا - فرماندار شهرستان شازند گفت: كاهش هزینه های اداری و هدایت صحیح و نظارت جدی بر طرح های عمرانی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

مجید عسگری روز شنبه در نشست كمیته برنامه ریزی شهرستان شازند افزود: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید در سایه هم اندیشی و تشریك مساعی، ضمن ایجاد پویایی، تحرك و افزایش كارایی ، كاهش خرجكرد و ارتقای بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارایه ابتكار و ایده های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخشهای مختلف كمك كنند.

وی بیان كرد: تصمیم های كمیته برنامه ریزی نقش موثر و تعیین كننده ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های كلان شهرستان در بخش های مختلف ایفا می كند، و باید از ظرفیت های قانونی این كمیته در در ایجاد و اصلاح زیر ساخت های شهرستان ببشترین بهره را جست.

فرماندار شازند با تاكید بر لزوم جدیت مدیران در تكمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان گفت: این مهم نیازمند تفكری جهادی و همراستا با اهداف اقتصاد مقاومتی است.

عسگری افزود: در سال جاری 73 میلیارد و 880 هزار ریال اعتبار به كمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافته كه این مبلغ 11 درصدكل اعتبارات استان مركزی را شامل می شود.

وی توضیح داد: در توزیع اعتبار به بخش كشاورزی، تامین آب آشامیدنی، آموزش و پرورش و رفع نقاط كور صدا و سیما در شهرستان شازند توجه خاص شده و امید است بتوان در توسعه و پیشرفت شهرستان گام های اساسی برداشت.

در این نشست لیست توزیع پیشنهادی اعتبارات تملك دارایی شهرستان و پروژه های هر دستگاه اجرایی اعلام شد و مدیران نیز پیشنهادات خود را ارایه كردند.

شهرستان شازند با 117 هزار و 746نفر جمعیت در 33 كیلومتری جنوب غربی ارا قرار دارد.ك/2

/6013/7111