۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵
کد خبر: 81653948
T T
۰ نفر
صدرنشینی تیم فوتسال شاهین كرمانشاه در لیگ دو ادامه یافت

كرمانشاه - ایرنا - تیم فوتسال شاهین كرمانشاه در هفته هشتم و آغاز دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های كشور با پیروزی برابر مبل كریمی البرز توانست به صدرنشینی خود در گروه شمال غربی ادامه دهد.

حسین بگلری دبیر هیات فوتبال استان كرمانشاه روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: تیم فوتسال شاهین كرمانشاه توانست در دیدار برابر مبل كریمی البرز در دیداری سخت و نفس گیر با نتیجه 'سه بر دو' صاحب برتری شود.

وی افزود: دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی یك بر یك رضایت دادند اما در نیمه دوم تیم شاهین منسجم تر ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن دو گل دیگر در مقابل تنها گلی كه دریافت كرد در نهایت صاحب یك پیروزی دلچسب شود.

بگلری خاطرنشان كرد: تیم شاهین با این پیروزی سه امتیاز داخل خانه بدست آورد تا با 16 امتیاز كماكان صدرنشین باقی بماند.

دبیرهیات فوتبال كرمانشاه افزود: تیم فوتسال شاهین در هفته نهم مسابقات لیگ دو و در مسابقه ای حساس پنجم تیر با گسترش تبریز تیم دوم گروه مصاف خواهد داد.

وی ادامه داد: نماینده فوتسال كرمانشاه در هفته دهم نیز در 17 تیر میزبان كلاسیك خرم آباد خواهد بود.

بگلری در پایان یادآور شد: تیم فوتسال شاهین كرمانشاه از هفت مسابقه ای كه تاكنون برگزار كرده صاحب پنچ پیروزی، یك تساوی و یك شكست شده است و توانسته با به ثمر رساندن20 گل زده، 12 گل خورده و تفاضل 8+ و با 16 امتیاز در مكان اول گروه شمال غرب قرار گیرد.

7458/8066