۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳
کد خبر: 81634634
T T
۰ نفر
مردم ایران به دشمنان انقلاب اجازه تحریف شخصیت امام(ره) را نمی دهند

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر فرزانه انقلاب در جمع زائران حرم بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران به دشمنان نظام اجازه تحریف شخصیت امام راحل عظیم الشأن را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: دشمنان این انقلاب درصدند كه شخصیت امام راحل را تحریف كنند اما مردم ما این اجازه را نمی دهند و همواره قدردان زحمات و تلاش های امام (ره) هستند.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این مورد نیز بسیار محكم و دلنشین بود و باید بر اساس رهنمود معظم له، نسبت به بازشناسی خصوصیات و شخصیت والای امام راحل تلاش شود.

امام جمعه موقت رشت با گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد بیان داشت: اگر شهدای 15 خرداد نبودند ، انقلاب پرشكوه ما به ثمر نمی نشست و خون این شهدا بود كه انقلاب را پایه ریزی كرد و در طول انقلاب نیز اگر شهدای هشت سال دفاع مقدس نبودند، این انقلاب به ثمر نمی نشست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مذاكرات هسته ای اشاره و اظهار كرد : تیم ایران با تمام تلاش زحمت می كشد كه این مذاكرات به نتیجه صحیح و منطقی برسد اما در طرف مقابل، برخی دولت ها شیطنت می كنند.

حجت الاسلام صدیق عربانی ادامه داد: آنان می گویند گزینه های دیگری نیز روی میز است كه در این زمینه سپاه مقتدر و ارتش پرصلابت ما به همراه بسیجیان، آماده رویارویی با همه گزینه ها هستند.

وی به درپیش بودن هفته محیط زیست نیز اشاره كرد و گفت: باید خود را صاحب به حق این محیط بدانیم كه در آن زندگی می كنیم و بدانیم كه فقط اداره محیط زیست مسوول پاكسازی و سلامت محیط نیست.

وی اضافه كرد: نباید بگذاریم كه محیط ، دچار مشكلات آلودگی و تخریب شود و در بخش گردشگری نیز باید فرهنگ سازی مناسبی انجام دهیم تا مسافران ، محیط زیست را آلوده نكنند و از بین نبرند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته شهر رشت ، نمازگزاران طوماری در جهت حمایت از سخنان مقام معظم رهبری در مورد مذاكرات هسته ای امضاء كردند.

در این طومار كه در شش ماده تنظیم شده بود، امضاءكنندگان خواهان این بودند كه فرمایشات رهبری توسط تیم مذاكره كننده به خوبی انجام و تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ، یكجا و همزمان با امضای توافق نامه كاملا لغو شود.ك/3

7285/2007