۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۵۶
کد خبر: 81622259
T T
۰ نفر
مدیركل زندان اصفهان: هدف ما تربیت مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده است

اصفهان - ایرنا - مدیر كل زندان های استان اصفهان گفت: تلاش و هدف ما اجرای دستورهای سازمانی، اولویت دهگانه مورد نظر ریاست سازمان زندان های كشور و بازگشت مددجویان به آغوش خانواده پس از اصلاح و تربیت است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره كل زندان های استان اصفهان، رمضان امیری روز دوشنبه در جمع مدیران كل حفاظت اطلاعات و بازرسی و پاسخگویی به شكایات سازمان زندانهای كشور افزود: این تلاش ها با تمام توان بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی در این نشست سه ساعته با ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده توسط اداره كل زندان های استان اصفهان گفت: كلیه فعالیت های انجام شده در سطح زندانهای استان بدون حمایت سازمانی با وحدت و همدلی كاركنان بخش های مختلف این اداره كل امكانپذیر شده است.

رحیمی مدیر كل حفاظت اطلاعات سازمان زندانهای كشور در این نشست از فعالیت ها و تلاش های انجام شده توسط سازمان زندان های برای بهبود وضعیت زندانیان قدردانی كرد و اقدامات صورت گرفته را بسیار چشمگیر دانست.

مدیركل حفاظت اطلاعات سازمان زندان های كشور همت كاركنان و مسئولین اداره كل زندان های اصفهان در اقدامات تادیبی و اصلاحی را ستود و گفت: اینكه كاركنان اداره كل زندان های این استان دغدغه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده و عدم بازگشت مجدد به زندان را دارند ، قابل ستایش است.

رحیمی با اشاره به برگزاری كارگاههای آموزشی در زندان های استان و اشتغال زایی زندانیان اشاره كرد و گفت:وضعیت اشتغال و ایجاد كارگاهها در زندان اصفهان رضایتبخش است كه مهمترین این اقدامات، ایجاد اشتغال نشسته در داخل خوابگاهها می باشد.

وی در پایان از فعالیت های مدیر كل زندان های استان در بخش های مختلف از جمله توسعه كارگاههای اشتغال و بهسازی و بازسازی زندان مركزی اصفهان قدردانی كرد.

نوروزی مشاور رئیس سازمان و مدیر كل ارزیابی عملكرد سازمان زندان های كشور نیز در این نشست از تلاش های انجام شده توسط اداره كل زندان های استان اصفهان ابراز خرسندی كرد.

نوروزی در ادامه بااشاره به منابع موجود در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور كشور گفت: منابع این سازمان محدود و نیازهای آن زیاد است كه باید در سال همدلی و همزبانی با اتحاد و همبستگی این محدودیت ها را برطرف كنیم .

در این نشست نظرات و پیشنهادات معاونین مدیركل ، روسای ادارات ستادی اداره كل و مدیران زندانها و كارشناسان حفاظت و بازرسی اداره كل زندان های استان اصفهان برای ارسال به سازمان مركزی ارائه شد.

مدیران كل حفاظت اطلاعات و بازرسی سازمان زندانهای كشور از زندان مركزی، اردوگاه كار درمانی و حرفه آموزی و سایت اشتغال بنیاد تعاون استان بازدید كردند.

2093