۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
کد خبر: 81622003
T T
۰ نفر
افتتاح بازارچه خيريه در زيرگذر ايستگاه مترو چهارراه وليعصر تهران

تهران- ايرنا- بازارچه خيريه اي به كوشش60 سازمان مردم نهاد و با حمايت شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در زيرگذر ايستگاه مترو چهارراه وليعصر تهران افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، محسن نايبي مديرعامل اين شركت در آيين افتتاح بازارچه خيريه گفت: اين بازارچه به كوشش معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران 60 تشكل خيريه ثبت شده در اين نمايشگاه گرد هم آمده و سعي شده تا سازمان هاي مردم نهادي كه خدمات متفاوتي را ارائه مي دهند به مردم معرفي شوند.

وي با بيان اينكه فعاليت اين سمن ها مي تواند به پيشگيري و حل بسياري از معضلات اجتماعي كمك كند افزود: شركت بهره برداري مترو تهران براي در اختيار قرار دادن فضا و امكانات به اين مجموعه خيريه پيش قدم بود.

نايبي اين بازارچه را تجربه موفقي دانست تا ساير مجموعه هاي شهرداري نيز فضاهاي مناسبي را براي اين نوع اقدام ها در نظر گيرند.

وي گفت: مترو به عنوان شهرناب زيرزميني توجه ويژه اي به امور فرهنگي و اجتماعي دارد و برپايي اين بازارچه خيريه و جمع آوري اين تشكل ها هم در اين راستا انجام شده است.

بازارچه خيريه شبكه همياري با هدف گسترش فرهنگ مهرباني و خوداتكايي با ارايه محصولات و صنايع فرهنگي ايراني و اسلامي از چهارم الي ششم خردادماه در زيرگذر ميدان وليعصر(عج) تهران داير است.

علاقه مندان مي توانند از ساعت 9 صبح تا 21 شب از اين بازارچه بازديد كنند.

تهرام/7243/2079/7244
۰ نفر