۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
کد خبر: 81621972
T T
۰ نفر
هواپیماهای متجاوز عربستان مناطق مسكونی شهر صعده را بمباران كردند

تهران- ایرنا-رسانه های خبری اعلام كرد ند كه هواپیماهای متجاوز عربستان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) بیش از سه نوبت مناطق مسكونی و بازار قدیم شهر صعده را بمباران كردند.

به گزارش پایگاه خبری التغییر، شاهدان عینی گفتند: هواپیماهای متجاوز عربستان منازل اعضای نیروی مقاومت مردمی را در منطقه ضحیان شهر صعده را هدف قرار دادند.

جنگنده های متجاوز عربستان صبح امروز مناطق مسكونی صنعا را نیزبمباران كردند.

در پاسخ به تجاوز هوایی امروز عربستان به شهرهای یمن، نیروهای مقاومت مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را مورد حمله موشكی قرار دادند.

نیروهای مقاومت مردمی یمن با نفوذ در خاك عربستان و درگیری با نظامیان متجاوز شماری از آنها را كشته ویا زخمی كردند وسلاح آنها را به غنیمت گرفتند.

در حمله متجاوزان عربستان به نیروهای مقاومت مردمی یمن در مرزهای دو كشور به گذرگاه مرزی حرض بزرگترین گذرگاه مرزی دو كشور آسیب كلی وارد شد.

اهالی روستاهای مرزی یمن پس از تبدیل روستاهای خود به خط مقدم جبهه جنگ نیروهای مقاومت مردمی با عربستان ،خانه های خود را ترك كردند.

عربستان و 9 كشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز كردند و تاكنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این كشور را بمباران كرده اند كه در اثر آن بیش از دو هزار یمنی از جمله صدها زن و كودك كشته شده اند.

به عقیده بسیاری از كارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویكرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است.

خاورم** 1453**1010
۰ نفر