۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴
کد خبر: 81617702
T T
۰ نفر
راهكار نجات اقتصاد كشور ورود جدي بخش خصوصي است

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به نقش مهم بخش خصوصي در رشد و توسعه بخشهاي مختلف كشور، گفت: راهكار نجات اقتصاد كشور از مشكلات، ورود جدي بخش خصوصي به عرصه هاي مختلف اقتصادي است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ايرنا، جاسم جادري در نشست شوراي گفت وگوي دولت و بخش خصوصي ضمن تاكيد بر تلاش تمام مسوولان براي جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي، اظهار داشت: دولت تدبير و اميد بر استفاده از امكانات و ظرفيت هاي بخش خصوصي تاكيد دارد و خواسته ما نيز از مديران استان، حمايت و استقبال از سرمايه گذاران بخش خصوصي است.

وي با بيان اينكه رعايت مسائل و جنبه هاي قانوني از ضروريات كار است، افزود: اخيرا بخشنامه و دستورالعملي براي تشكيل كارگروه جديدي به نام تسهيل و رفع موانع توليد صادر شده كه اين كارگروه بايد در استان تشكيل شود.

جادري تصريح كرد: از جمله وظايف اصلي اين كارگروه بررسي علل ركود و توقف واحدهاي توليدي، ارائه راهكار در خصوص مسائل مربوط كارگري و رفع مسائل دستگاه ها با واحدهاي توليدي و بررسي طرح هاي نيمه تمام و كمك به صادرات است.

وي با تاكيد بر اينكه چرخ اقتصاد كشور بايد با كمك بخش خصوصي به حركت درآيد، گفت: بايد به سمت تقويت بخش خصوصي و ايجاد زمينه كار و توليد و سرمايه گذاري پيش برويم.

استاندار هرمزگان بيان داشت: سرمايه هاي بسياري در اختيار بخش خصوصي است كه مي توانيم با آن چرخ اقتصاد را بچرخانيم و در همين راستا همه مسوولان بايد براي جذب هر چه بيشتر سرمايه گذاري بخش خصوصي تلاش كنند.ك/3

7198/6048