۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶
کد خبر: 81617497
T T
۰ نفر

دوره آموزشي بسيجيان جهادي در اصفهان برگزار شد

۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶
کد خبر: 81617497
دوره آموزشي بسيجيان جهادي در اصفهان برگزار شد

اصفهان – ايرنا – دوره آموزشي يك روزه بسيجيان جهادي با حضور 500 بسيجي جهادي با عنوان رسم هجرت در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در مراسم اختتاميه اين دوره آموزشي كه شامگاه پنجشنبه در اردوگاه شهداي درچه اصفهان برگزار شد ، عضو موسسه سيره شهدا اظهاركرد: فرهنگ شهدا فرهنگ تلاش بي منت و سختكوشي، همدلي با مردم و رسيدگي به مشكلات آنها است.

حجت الاسلام و المسلمين محمد صادقي افزود: شهدا اين همدلي و سختكوشي را در ميدان مبارزه با دشمن به نمايش گذاشتند و امروز جمعي از بسيجيان همين مسير را در ميدان سازندگي و آباداني دنبال مي كنند.

وي افزود: بي شك مجاهدت در مسير سازندگي، محروميت زدايي و همدلي با مردم محروم نتيجه اخلاص و ايثار بسيجيان است.

مسوول بسيج سازندگي سازمان بسيج دانشجويي استان اصفهان در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با ايرنا، اظهاركرد: بيش از 60 گروه جهادي دانشجويي در اصفهان شناسايي شده اند كه در فصل هاي سال از جمله تابستان برنامه هاي فرهنگي و عمراني خود را در مناطق محروم اصفهان و استانهاي همجوار دنبال مي كنند.

حسن سليماني هدف از برگزاري نشست رسم هجرت را توان افزايي و ارتقاي توانمنديهاي جهادگران بسيجي در اردوهاي جهادي سازندگي بيان كرد.

وي افزود: در اين دوره يك روزه كارگاههاي علمي، فرهنگي، مستند سازي و همچنين كارگاه آموزشي براي دبيران اردوها و جانشين آنها، برگزار شد .

همچنين مسوول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه بسيج دانشجويي استان اصفهان نيز گفت: هدف گروههاي جهادي محروميت زدايي، ارتباط با مردم مناطق محروم و آشنايي با درد و رنج آنها، تلاش براي تحقق عدالت اجتماعي به عنوان يكي از اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران است.

حجت الاسلام و المسلمين سيد روح الله ساجدي با بيان اينكه دانشجويان مديران آينده كشور خواهند بود، ادامه داد: تربيت دانشجويان براساس ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامي و آگاه به درد و رنج محرومان از مهمترين اهداف برگزاري اردوهاي جهادي است.

وي افزود: اين اردوها برنامه هاي خود را در قالب هاي آموزشي، فرهنگي، عمراني، درماني و بهداشتي در مناطق محروم اصفهان و استانهاي كهگيلويه و بوير احمد و چهار محال و بختياري دنبال مي كند.

7134/ 2093