۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۰۶
کد خبر: 81614683
T T
۰ نفر
خانواده ها از نام نويسي فرزندان در مدارس غيرمجاز فوتبال خودداري كنند

يزد - ايرنا- نائب رييس هيات فوتبال استان يزد از خانواده هاي علاقه مند به ورزش فوتبال خواست تا فرزندانشان را در مدارس غير مجاز ثبت نام نكنند.

احمد نارگوني روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هم اكنون در سطح يزد و مناطق تابعه آن در مجموع حدود 30 مدرسه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلي وجود دارد .

وي اضافه كرد: اين مدارس داراي مجوز از سوي آكادمي ملي و فدراسيون فوتبال هستند كه در طول سال و بخصوص در فصل تابستان نسبت به ثبت نام و آموزش علاقمندان در رده سني پايه اقدام مي كنند .

نائب رييس هيات فوتبال استان يزد اظهار داشت: مشخصات كامل و آدرس مدارس قانوني و داراي مجوز رسمي فوتبال در اين هيات موجود است كه خانواده ها مي توانند با مراجعه حضوري و يا از طريق وب سايت هيات مطلع شوند .

نارگوني گفت: متاسفانه هنوز تعدادي مدارس فوتبال و فوتسال غير قانوني در يزد نيز وجود دارند كه طبق مقررات نسبت به برخورد با آنها اقدام مي شود و خانواده ها بايد خيلي هوشيار باشند تا در اين مدارس ثبت نام صورت نگيرد .

اين مسوول اظهار داشت: هيات فوتبال و دستگاه هاي نظارتي با جديت و در چارچوب مقررات با مدارس فاقد مجوز برخورد هاي لازم را بعمل مي آورند و قطعا به همكاري مردم نياز مبرم است .

نارگوني گفت: تلفن هاي 37227071 و 72 در خدمت مردم است تا سوالات خود را مطرح كنند.ك3

7536/ 6197