۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
کد خبر: 81599141
T T
۰ نفر

44 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان مركزی كشف شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
کد خبر: 81599141
44 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان مركزی كشف شد

اراك-ایرنا- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مركزی، از كشف 44 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامك قاسمی افزود: این میزان كالای قاچاق روز گذشته در سه عملیات جداگانه در محورهای سلفچگان به دلیجان، دلیجان - اصفهان و ساوه - همدان به دست آمد.

وی بیان كرد: 17 هزار لیتر از سوخت قاچاق در محور سلفچان به دلیجان از یك دستگاه كامیون، 15 هزار لیتر در محور دلیجان به اصفهان از یك دستگاه كامیون و 12 هزار لیتر نیز در محور اصفهان به ساوه از یك دستگاه كامیون كشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد: در این رابطه سه راننده این كامیون ها دستگیر و با تشكیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.



*** مهر و موم 15 سفره خانه و قهوه خانه در اراك

فرمانده انتظامی شهرستان اراك نیز از مهر و موم 15 سفره خانه و قهوه خانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی ویسمه ای افزود: این واحدهای صنفی در راستای طرح جلوگیری از عرضه و استعمال قلیان در جاده روستایی حسین آباد بغدادی شهر اراك مهر و موم شد.

وی بیان كرد: طرح ارتقای ‌امنیت اجتماعی از جمله برنامه های پلیس این شهرستان است كه با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان و شناسایی مسایل اجتماعی در نقاط مختلف اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراك گفت: طرح شناسایی سفره خانه ها و قهوه خانه های غیرمجاز و متخلف در دستور كار جدی قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

روستای حسین آباد بغدادی از مناطق خوش آب و هوای شهر اراك است كه شمار زیادی قهوه خانه و سفره خانه سنتی در آن ایجاد شده است.

345 مورد برخورد قانونی طی سال گذشته با واحدهای صنفی متخلف در استان مركزی صورت گرفت.ك/1

3005/7277/6199/6012