۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81599081
T T
۰ نفر
تاثیر مشاركت ورزشكاران در تغییر رفتار مصرف آب

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با بیان آنكه در شرایط حاضر بهبود وضعیت مصرف آب در كشور می‌تواند اثر شگرفی در آینده كشور داشته باشد، گفت: مشاركت ورزشكاران ملی كشورمان در ایجاد یك حركت همگانی برای تغییر رفتار مصرف آب تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمود گودرزی در آیین رونمایی از تندیس آب و بدرقه بازیكنان تیم ملی والیبال ایران، اظهار داشت: امروزه در دنیا استفاده از محبوبیت چهره‌های مردمی برای ارائه یك خدمت عمومی و یا فروش یك محصول رایج است و از این راهكار در حوزه‌های فرهنگی و دانش افزایی و تغییر عادات‌ و رفتار مردم نیز استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در كل دنیا ورزشكاران چهره‌های محبوب جامعه هستند و این چهره‌ها در قالب اسوه و اسطوره مورد توجه قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان قرار دارند؛ همین موقعیت باعث شده كه منش و رفتار آنها بر نحوه رفتار و شخصیت جوانان اثرگذار باشد و اگر رفتارهای ورزشكاران شایسته باشد تاثیر مثبت خود را بر جامعه خواهد گذاشت.

گودرزی با اشاره به فضای مثبت و خوب حاكم بر ورزش والیبال در كشور، گفت: خوشبختانه جوانان والیبال كشور فضای مناسبی را در این رشته ایجاد كرده‌اند و ما باید برای توسعه این فضا در كل ورزش كشور تلاش كنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما در یك كشور خشك زندگی می‌كنیم و حضور و مشاركت ورزشكاران ملی كشورمان در ایجاد یك حركت همگانی برای تغییر رفتار مردم در مصرف آب تاثیرگذار خواهد بود.

اقتصام(1)9141**1558
۰ نفر