۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۴
کد خبر: 81598690
T T
۰ نفر

دو شعبه خدمات ارتباطی در بروجرد راه اندازی شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۴
کد خبر: 81598690
دو شعبه خدمات ارتباطی در بروجرد راه اندازی شد

بروجرد-ایرنا- مسوول اداره پست بروجرد از راه اندازی دو شعبه خدمات ارتباطی در این شهرستان خبر داد.

علی پیریایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یكی از این شعبه ها پست بانك و دیگری دفتر پیشخوان خدمات دولت در حوزه ثبت احوال می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی این شعبه ها در اداره پست مركزی بروجرد گفت: شعبه های پست بانك، تمام فعالیت های مربوط به افتتاح حساب و خدمات بانكی پست بانك، پرداخت یارانه و صدور كارت ملی هوشمند را انجام می دهند.

مسوول اداره پست بروجرد با اشاره به فعالیت 72 دفتر خدمات ارتباطی در این شهرستان اظهار داشت: 24 دفتر از این دفاتر در شهر بروجرد واقع شده اند و خدمات پست، پست بانك و مخابرات را همزمان انجام می دهند.

وی افزود: برخی از این دفاتر در قالب دفتر پیشخوان دولت، خدمات سایر ارگانها از جمله اداره برق و ثبت احوال را نیز انجام می دهند.

پیریایی به فعالیت 47 دفتر آی سی تی در روستاهای شهرستان بروجرد اشاره كرد و گفت: این دفاتر امور بانكی پست بانك از جمله افتتاح حساب، وام، دریافت قبوض و خدمات پست را انجام می دهند و نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف وقت و سهولت در كار روستاییان دارند.

وی اظهار داشت: دفاتر خدمات ارتباطی به صورت سراسری در تاریخ های خاصی توسط كارگروهی مستقر در استانداری ها واگذار می شوند كه تاكنون در سال 94 هیچ گونه واگذاری اعلام نشده است.

3031/3022