۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۴۵
کد خبر: 81598481
T T
۰ نفر
چهاردهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه در مشهد گشايش يافت

مشهد – ايرنا –چهاردهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه، ابزار و ادوات باغباني عصر چهارشنبه در محل نمايشگاه دائمي مشهد گشايش يافت.

مديرعامل شركت نمايشگاه بين المللي مشهد در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: چهاردهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه، ابزار و ادوات باغباني به همت معاونت خدمات و محيط زيست شهري شهرداري مشهد با حضور پنج كشور خارجي و 11 استان داخلي از امروز در مشهد گشايش يافته است.

محمد جواد حميد افزود: اين نمايشگاه با حضور 340 كارشناس گل و گياه از استان ‌هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، تهران، مازندران، گيلان، همدان ، البرز، گلستان، اصفهان و استان مركزي و كشورهاي فرانسه ، اسپانيا ، ايتاليا ، چين و هلند برگزار شده است.

وي بيان كرد: شركت كنندگان آخرين دستاوردهاي خود در قالب انواع گلهاي زينتي و آپارتماني و گياهان گلخانه اي را در قالب 770 غرفه از امروز تا 20 ارديبهشت ماه جاري در معرض بازديد عموم قرار مي دهند.

وي ارائه آخرين يافته هاي علمي و تبادل تجربيات در زمينه گل و گياه ، شناسايي و معرفي گونه هاي نادر گياهي در كشور را از اهداف برپايي اين نمايشگاه برشمرد.

حميد همچنين برگزاري سمينار تخصصي فناوري هاي نوين در زمينه فضاي سبز را از برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه عنوان كرد.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه، ابزار و ادوات باغباني در محل نمايشگاه بين المللي مشهد به مدت پنج روز از ساعت 17 الي 22 پذيراي عموم علاقه مندان به گل و گياه است.

7489/1211