بیستمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا- بیستمین نمایشگاه بین المللی گل، گیاه و باغبانی و همچنین تجهیزات گلخانه ای و پارکی عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه برخی از مسوولان خراسان رضوی به همراه سایر فعالان در حوزه گل و گیاه حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت سازمان جهاد کشاورزی و با حضور ۸۳ شرکت از این استان و ۱۱۲ شرکت از استان های اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مرکزی، چهار محال و بختیاری و خراسان رضوی گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه معرفی آخرین تجهیزات و دستاوردهای حوزه گل و گیاه و باغبانی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف باغبانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاهها است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۴ اردیبهشت طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha