۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷
کد خبر: 81592173
T T
۰ نفر

سرمربي تيم فولاد: با نتيجه مساوي مخالفم

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷
کد خبر: 81592173
سرمربي تيم فولاد: با نتيجه مساوي مخالفم

انزلي-ايرنا-سرمربي تيم فوتبال فولاد در نشست خبري بعد از تساوي بدون گل تيمش مقابل ملوان گفت:به لحاظ اخلاقي بانتيجه مساوي مخالفم اما با توجه به شانس هايي كه ملوان از دست داد از يك امتيازي كه كسب كرديم راضي هستم .

به گزارش ايرنا، دراگان اسكوچيچ اظهاركرد : 45 دقيقه اول از تيم راضي بودم و توانستيم بازي را كنترل كنيم ولي نيمه دوم نظم را به ويژه در خط مياني از دست داديم.

وي خاطرنشان كرد: به بازيكنان ملوان اجازه داديم در محوطه 18 قدم هنرنمايي كنند و مي دانيد كه جمع كردن توپهاي دوم يك مقدارخطرناك است .

اسكوچيچ افزود : بعد از اين كه نيمه اول كنترل را داشتيم به بچه ها گفتم نيمه دوم را با تمركز بيشتر شروع كنيد چون هر نيمه حكايت خاص خود را دارد .

وي كه سال گذشته به عنوان مربي در تيم ملوان حضور داشت با اشاره به تشويق هاي هواداران ملوان گفت : بي نهايت سپاسگزار هواداران هستم و تشويق هايشان نشان مي داد كه از عملكرد من در موقع مربي گري تيم ملوان رضايت داشتند .

اسكوچيچ خاطرنشان كرد : جالب اين جا است كه مديريت ملوان هنوز حقوق سال گذشته مرا پرداخت نكرده است .

سرمربي تيم فولاد گفت: خوشحالم كه بعد از يك سال به انزلي امدم و دوستان زيادي را در اينجا ملاقات كردم و دوستاني كه اينجا هستند به من انرژي مثبت دادند .

ديدار تيمهاي فولاد خوزستان و ملوان در هفته بيست و هشتم ليگ برتر باشگاههاي كشور جام خليج فارس 11 ارديبهشت در ورزشگاه تختي انزلي با تساوي بدون گل خاتمه يافت .

6030
۰ نفر