۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81592147
T T
۰ نفر

حاشيه هاي ديدار تيم هاي صباي قم و استقلال تهران

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81592147
حاشيه هاي ديدار تيم هاي صباي قم و استقلال تهران

قم - ايرنا - ديدار تيم هاي صباي قم و استقلال تهران از چارچوب هفته بيست و هشتم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور كه عصرجمعه با نتيجه دو بر يك به سود استقلال خاتمه يافت ، با حاشيه هايي همراه بود.

به گزارش ايرنا، نزديك به شش هزار نفر تماشاگر از اين ديدار ديدن كردند و تماشاگران از ساعت 15 مي توانستند بليت ورود به استاديوم را خريداري كرده و در سكوها مستقر شوند.

** 60 درصد تماشاگران حاضر در ورزشگاه منتسب به تيم استقلال و مابقي نيز منتسب به تيم صباي قم بودند، اين در حالي بود كه بسياري از تماشاگران تيم صباي قم پرچم هاي قرمز رنگ در ورزشگاه حاضر شده بودند.

** تماشاگران استقلالي در طول اين ديدار چند بار مواد محترقه به كنار زمين بازي پرتاب كردند، آن ها هم چنين فرهاد مجيدي كاپيتان سابق استقلال را تشويق كردند.

** در ابتداي اين ديدار مهدي تارتار و ساير اعضاي كادر فني تيم صباي قم به استقبال كادر فني تيم استقلال تهران رفتند.

** پيش از آغاز بازي اسامي بازيكنان دو تيم از سوي گوينده ورزشگاه اعلام نشد.

** پيروز قرباني مدافع تيم صباي قم كه پس از سپري شدن دوران محروميتش از سوي باشگه صبا چندي است به تمرينات بازگشته است در اين بازي بدليل عدم رسيدن به مرز آمادگي غايب بود، همچنين جلال الدين علي محمدي به دليل محروميت تيم صبا را همراهي نكردند، در تيم استقلال تهران نيز حنيف عمران زاده به دليل محروميت غايب بود.

** اينترنت ورزشگاه يادگار امام (ره) در اين بازي دچار اختلال بود و خبرنگاران براي مخابره اخبار خود با مشكل مواجه شده بودند.

** محسن كرمي بازيكن بومي تيم صباي قم در دقيقه 66 به جاي فرشيد باقري وارد ميدان شد و به شدت توسط تماشاگران صبا مورد تشويق قرار گرفت.

** اسكوربورد ورزشگاه پس از اين كه مدت ها دچار اختلال بود پيش از ديدار امروز تعمير شده و نتيجه بازي و دقايق سپري شده را نمايش مي گذاشت.

** پس از هفت سال از حضور تيم صباي قم در استان قم و شركت در مسابقات ليگ برتر، تلويزيون جايگاه خبرنگاران در اين ديدار نصب شده بود.

** تيم صباي قم در اين بازي با پيراهن هاي سفيد، شورت ورزشي مشكي و جوراب هاي سفيد رنگ وارد ميدان شده بود و استقلال تهران نيز با لباس يكدست آبي رنگ وارد ميدان شده بود.

** در دقيقه 87 اين بازي يكي از تماشاگران وارد زمين بازي شد كه با مداخله ماموران انتظامي به بيرون رانده شد.

** اين بازي در هوايي آفتابي در دماي 34 درجه بالاي صفر برگزار شد و از دقيقه 65 شاهد ادامه بازي زير نور نورافكن هاي ورزشگاه بوديم.

** در نيمه اول اين ديدار يك دقيقه و در نيمه دوم نيز سه دقيقه وقت تلف شده توسط داور بازي گرفته شد. ك/4

7408/ 6133/